NextiraOne a NICE plní nová pravidla zabezpečení údajů z platebních karet

Společnost NextiraOne, přední evropský expert na komunikační služby, nabízí svým zákazníkům provozujícím kontaktní centra služby při zavádění požadavků směrnic na zabezpečení dat držitelů platebních karet (PCI DSS – Payment Card Industry Data Security Standard). NextiraOne na tomto projektu spolupracuje se společností NICE Systems Limited, jejíž řešení pro zabezpečení operací s platebními kartami zahrnula do své nabídky pro nová kontaktní centra. NextiraOne svým zákazníkům zároveň nabízí i možnost modernizace stávajících kontaktních center, která zaručí jejich kompatibilitu s novými standardy zabezpečení dat. (TZ)

Řešení od společnosti NICE využívá funkce pro analýzu pracovních stanic k automatickému pozastavení a opětovnému spuštění nahrávání obrazovky a zvuku v případě, že vstupy obsahují citlivé informace. Výsledkem je záznam interakce operátora s klientem, který v souladu se směrnicemi PCI DSS neobsahuje citlivé informace, jako je například tří- nebo čtyřčíselný ověřovací kód z platební karty. Toto řešení navíc umožňuje najednou přehrávat několik uložených nahrávek zároveň se záznamem původního hovoru. Okamžitě dostupné řešení je využitelné bez nutnosti provádět jakékoliv úpravy a spolehlivě zaručuje plný soulad s náročnými požadavky směrnic. Odborníci společnosti NextiraOne jsou nyní plně vyškoleni pro implementaci tohoto řešení jak v nových, tak stávajících kontaktních centrech.

PCI Security Standards Council je organizace, která vytváří pravidla pro zabezpečení dat platebních karet. Základem pravidel je bezpečnostní standard PCI DSS, kterému podléhají všechny společnosti, jež uchovávají, zpracovávají nebo převádí informace týkající se držitelů kreditních a debetních karet. Společnosti, které požadavky standardu nesplňují, se vystavují riziku ztráty možnosti zpracovávat kreditní platby, auditu či penalizace. Nejnovější požadavky zakazují pořizování audiozáznamu citlivých dat z karet, jako jsou ověřovací kódy, a jejich ukládání a doporučují kontaktním centrům implementovat řešení, která jim umožní ukládání takových dat předcházet.

Guillaume Baraton, obchodní ředitel NextiraOne pro rozvoj kontaktních center v Evropě, řekl: „S našimi zákazníky velmi úzce spolupracujeme na implementaci řešení, která splňují veškeré nároky jejich kontaktních center. Naši odborníci jsou velmi dobře obeznámeni s obchodním prostředím, v němž se naši zákazníci pohybují, i s příslušnými pravidly a nařízeními. Naším úkolem je zajistit, aby naše řešení plně vyhovovala novým podmínkám a pravidlům, jakmile vstoupí v platnost. NextiraOne, celoevropský držitel certifikátu Platinum Partner, velmi úzce spolupracuje se společností NICE na vytváření řešení pro své zákazníky, která musí splňovat zcela nové požadavky,

Ad Ketalaars, prezident NICE EMEA řekl: „Těší nás, že můžeme rozšířit nabídku služeb, poskytovaných ve spolupráci s NextiraOne našim evropským zákazníkům, o řešení pracující v reálném čase, která jim umožní vyhovět standardům PCI DSS. Je to významný krok v našem dlouhodobém partnerství s NextiraOne a my se těšíme na další spolupráci při plnění strategických potřeb našich společných zákazníků.“

PCI Security Standards Council je otevřené globální fórum pro neustálý rozvoj, zkvalitňování, uchovávání, šíření a implementaci bezpečnostních standardů pro ochranu účetních údajů. Cílem organizace PCI Security Standards Council je zlepšit úroveň zabezpečení platebních údajů aktivním školením a šířením povědomí o bezpečnostních standardech PCI DSS. Organizace byla založena společnostmi American Express, Discover Financial Services, JCB International, MasterCard Worldwide a Visa Inc.

O společnosti NextiraOne

NextiraOne je evropská společnost, která navrhuje, instaluje a spravuje řešení na podporu obchodních procesů a komunikační služby pro více než 60 000 zákazníků ze soukromého i veřejného sektoru. S využitím vysoké specializace v oblasti komunikací, zahrnující datová centra, kontaktní centra, jednotnou komunikaci, zabezpečené síťové infrastruktury a řízené služby, pomáhá NextiraOne svým zákazníkům s transformací jejich organizací a s jednodušším využitím komplexních technologií.

NextiraOne má ústředí v Paříži a přímá obchodní a servisní zastoupení v 16 zemích Evropy s více než 4 300 zaměstnanci. Společnost NextiraOne zaměstnává přes 2 500 kvalifikovaných servisních expertů a v roce 2010 dosáhla celkových tržeb na úrovni miliardy euro.

Další informace najdete na stránkách www.nextiraone.eu/cz.