Napište Ježíškovi se Zapakatel.cz

Praha 7. prosince 2011 – S jedním z nejsilnějších českých slevových serverů můžete letos napsat Ježíškovi a možná dostanete právě to, co si pod stromeček přejete. „Milý Ježíšku“ na Zapakatel.cz zaznamená vaše vánoční přání a poté je odešle těm, kterým je chcete říci. Z bohaté nabídky vánočních slev na Zapakatel.cz vám pak mohou koupit přesně to, co si přejete. A pokud si přejete i něco jiného, můžete to do vašeho přání uvést přímo, bez ohledu na to, jestli to právě Zapakatel.cz nabízí. (TZ)

Milý Ježíšku najdete na www.zapakatel.cz/mily-jezisku – v několika krocích si můžete vytvořit seznam toho, co si přejete k Vánocům. Vedle vlastního seznamu je možné vybrat přímo konkrétní tipy na slevy z bohaté vánoční nabídky. Pak už jenom zadáte e-maily přátel a vaše přání jim dorazí do poštovní schránky. Vaše přání mohou ihned splnit a nadělit vám kýžené dárky. A samozřejmě mohou Milý Ježíšku využít i pro sdělení toho, co by si právě oni přáli od vás.

„Vánoce 2011 na Zapakatel.cz budou nebývale bohaté,“ říká Tomáš Carba, marketingový manažer Zapakatel.cz. „Až do Vánoc budeme přinášet nové nabídky slev, ostřílenou klasiku i originální dárky. Milý Ježíšku může pomoci vašim blízkým.  Zjistí, co si přejete pod stromeček a bude-li to cokoliv z naší nabídky, mohou okamžitě využít výhodnou cenu.“

Zapakatel.cz s Milý Ježíšku myslí i na okamžik, kdy konkrétní přání není možné splnit z nabídky vánočních slev. Vánoční přání umožňuje vytvořit vlastní seznam. „Vlastní přání pod stromeček od našich zákazníků jsou skvělou inspirací pro to, co jim můžeme nabídnout. A mohou si být jisti, že se do Vánoc budeme snažit, abychom jim toho nabídli co nejvíce,“ dodává Tomáš Carba.

O Zapakatel.cz

Zapakatel.cz je jeden z nejsilnějších českých slevových serverů. Na trhu působí od léta loňského roku a v únoru 2011 bilancoval po pěti měsících fungování – desetinásobným zvýšením obratu, 25x rozsáhlejší základnou zákazníků. V březnu tohoto roku Zapakatel.cz otevřel první zákaznické centrum, ve kterém mohou lidé nakupovat speciální nebo nevyužité vouchery, platit v hotovosti či si osobně vyzvedávat zboží a vyřizovat reklamace.