Aastra představuje multimediální telefon Aastra BluStar 8000i

Praha, 6. září 2012 – Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila dostupnost multimediálního telefonu Aastra BluStar™ 8000i. Aastra BluStar 8000i poskytuje podnikům výkonné a uživatelsky jednoduché zařízení určené k zajištění videokonferencí a spolupráce. Zařízení spojuje videokonferenční komunikace v HD kvalitě s integrovanými unified communications (UC) a podnikovými aplikacemi.    (TZ)

Se svou 13-ti palcovou barevnou dotykovou obrazovkou, čtyřmi mikrofony s možností hlasového záznamu a třemi reproduktory v hi-fi kvalitě, poskytuje Aastra BluStar 8000i kvalitní přenos obrazu a zvuku, prostřednictvím kterého zajišťuje dojem spolupráce „v reálném prostředí“. Multimediální stolní telefon zvyšuje produktivitu díky lepší týmové spolupráci nabídkou videokonference mezi více stranami. Jediným stiskem tlačítka a bez potřeby rezervace konferenčních místností mohou týmy pořádat konferenční hovory, sdílet dokumenty ve svých počítačích, prohlížet a diskutovat vývoj projektů, spolupracovat rychle a efektivně, a významně zvyšovat produktivitu a rychlost reakce na nejrůznější požadavky.

V první fázi bude telefon Aastra BluStar 8000i dodáván s aplikačním serverem BluStar Application Server (BAS). Ve druhé fázi je plánováno propojení multimediálního telefonu s řešeními Aastra pro správu hovorů (Call Managers) ve formě koncového SIP zařízení.

 

O společnosti Aastra

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace včetně aplikací unified communications (UC), integrovaná řešení mobility, multimediální řešení call center, videokomunikace v HD kvalitě a široké spektrum stolních a bezdrátových terminálů. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aastra.com