Telefonní čísla zákazníků jsou v bezpečí – MOBIL.CZ nabízí výměnu SIM v případě ztráty či poškození zdarma.

Majitelé SIM karet MOBIL.CZ se již nemusí obávat o své telefonní číslo ani v případě, kdy přijdou o svůj mobilní telefon. Je jedno, jestli přístroj ztratí, je jim odcizen nebo dojde k fyzickému zničení karty. MOBIL.CZ nabízí svým zákazníkům výměnu SIM za novou se stejným číslem. Navíc automaticky umožňuje svým zákazníkům i převedení zbývajícího kreditu z původního telefonního čísla na novou SIM kartu.. (TZ)

„Uvědomujeme si, že i majitelům předplacených karet na jejich čísle záleží. Proto jim chceme poskytnout jistotu, že o svoje telefonní číslo nepřijdou, ani když třeba ztratí telefon,“ říká Jan Lodl, manažer MOBIL.CZ.MOBIL.CZ se tak nyní řadí mezi nepříliš velkou skupinu světových virtuálních operátorů, kteří nabízejí výměnu SIM i pro předplacené karty.

Pokud zákazník MOBIL.CZ přijde o svou původní kartu, postup je velmi jednoduchý. Stačí si pořídit novou SIM kartu MOBIL.CZ na libovolném prodejním místě a následně kontaktovat placenou infolinku MOBIL.CZ na telefonním čísle 3333. Pro autorizaci požadavku na převedení původního telefonního čísla na novou SIM kartu je třeba operátorovi sdělit původní telefonní číslo a identifikovat se pomocí kódu PUK 2. Kredit, jenž zůstal na ztracené či zničené kartě, bude přičten ke kreditu na nové SIM. Za samotnou výměnu karty tak zákazník nic neplatí.