Největší český online rezervační systém do restaurací, Restu.cz, začal spolupracovat se společností ASW Systems, která je největším dodavatelem pokladního a informačního softwaru SEPTIM pro české restaurace. Díky této dohodě se online rezervace od Restu.cz již brzy rozšíří až do tisícovky českých restaurací, kam dodává svůj software právě společnost ASW Systems. Tímto krokem chtějí obě firmy nabídnout restauracím lepší servis a zvýšit podíl na rychle rostoucím trhu s online rezervacemi v českých restauracích. Restu.cz navíc v těchto dnech spustilo online rezervace v reálném čase, díky nimž zájemci o místo v restauraci ihned vědí, zda mohou s rezervací počítat. (TZ)
Česká firma ASW Systems provozuje restaurační a pokladní systém SEPTIM, který je aktivně používán v 1000 českých restaurací. Rezervační systém Restu.cz z dílny české investorské skupiny Miton zase obsluhuje 2000 tuzemských restaurací. Díky nově navázané spolupráci se online rezervační systém Restu.cz rozšíří do dalších restaurací, které nyní čekají na zavedení online rezervací.
K rychle rostoucímu zájmu restauratérů o online rezervace říká šéf rezervačního systému Restu.cz Pavel Suchánek: “Zájem o online rezervace ze strany restauratérů je obrovský a zcela překračuje naši kapacitu. K dnešnímu dni máme v pořadníku 100 restaurací, které čekají na zavedení online rezervací. Restauratéři totiž vidí, že zájem hostů o rezervace v kteroukoliv denní či noční dobu jim přináší reálné peníze.” K čerstvé dohodě s ASW Systems Pavel Suchánek dodává: “Dohoda s ASW Systems nám dává obrovskou sílu, protože se náš rezervační systém dostane najednou do další tisícovky restaurací. Restauracím navíc tato spolupráce výrazně ulehčí práci.”
“Online rezervace jsou jedním z nejsilnějších trendů v posledních letech a my jsme velmi rádi, že náš software SEPTIM je bude nyní spravovat a přinese tak našim zákazníkům další nezanedbatelnou výhodu, včetně té finanční,” říká Lukáš Urban, ředitel ASW Systems.
Vedle dohody s ASW Systems Restu.cz právě v těchto dnech spustilo rezervace v reálném čase. Zavedení real-time rezervací zásadně usnadňuje hostům celý rezervační proces. Díky nim už nejsou závislí na otevírací době restaurace. Real-time rezervace ocení hosté především ve chvíli, kdy potřebují okamžitě a s jistotou vědět, zda byla jejich rezervace úspěšně provedena. Potvrzení rezervace místa jim totiž z Restu.cz dorazí ihned, ať už je šest hodin ráno, nebo jedna v noci.
Kromě okamžitého potvrzení rezervace zkvalitňuje Restu.cz své služby i v dalších oblastech. Aktuálně tak dosáhl počet restaurací se zveřejněným jídelním lístkem na Restu.cz hranice jednoho tisíce. Hosté, kteří se nezajímají pouze o aktuální menu, naleznou na Restu.cz také více než 20 000 uživatelských hodnocení. Na jednom jediném webu si tak lze prohlédnout aktuální menu, přečíst si recenze ostatních hostů, zjistit základní informace o restauraci, jednoduše zarezervovat místo a podělit se o svou zkušenost s ostatními prostřednictvím recenze či hodnocení navštívené restaurace.
O Restu.cz:
Rezervační systém Restu.cz (dříve Alakarte.cz) založil před čtyřmi roky Pavel Suchánek, nyní systém spravuje rezervace více než dvou tisíc českých restaurací. Vedle možnosti rezervace systém publikuje aktuální menu a sdílí hodnocení restaurací od hostů, kteří restauraci navštívili. V minulých měsících do Restu.cz vstoupila jablonecká investiční skupina Miton, která stojí za úspěchem značek Heureka.cz, Slevomat.cz, Hotel.cz, Spa.cz nebo Stahuj.cz.