Hrajte fotbalový šampionát s Kaspersky Lab

Dnes začíná v Brazílii mistrovství světa ve fotbale a Kaspersky Lab fanouškům nabízí unikátní set – Kaspersky Internet Security – multi-device 2014 a oficiální počítačovou hru z šampionátu od Electronic Arts (EA Sports) – pouze za cenu produktu Kaspersky Lab. (TZ)

Každý, kdo si set koupí, dostane také bonusový herní obsah (5 Gold Packs). Hra přináší autentický fotbalový zážitek a s dárkem od Kaspersky Lab si budou zákazníci moci užít víc emocí fotbalového šampionátu při cestě svého týmu ke slávě.

Akce probíhá v Česku prostřednictvím e-shopu během června a července 2014. Balení Kaspersky Internet Security – multi-device 2014 bude mít speciální nálepku. Na jejím rubu nebo uvnitř krabice najdou zákazníci aktivační kód ke hře EA Sports.

Společnost Kaspersky Lab navíc při vývoji svých technologií myslí i na hráče počítačových her a výkon jejich PC. Proto byla první, která implementovala speciální hráčský mód do svých vlajkových produktů. Při jejich aktivaci jsou procesy náročné na zdroje utlumeny, ale bez snížení úrovně ochrany.

Více informací o herní fotbalové nabídce Kaspersky Lab naleznete zde.

O společnosti Kaspersky Lab

Kaspersky Lab je největším soukromě vlastněným poskytovatelem koncových bezpečnostních řešení na světě. Společnost se řadí mezi čtyři největší prodejce bezpečnostních řešení pro koncové uživatele.* Již více než 16 let patří Kaspersky Lab mezi přední inovátory v oblasti informačních technologií a poskytuje efektivní digitální bezpečnostní řešení domácím uživatelům, malým a středním firmám i velkým podnikům. Aktuálně společnost registrovaná ve Velké Británii působí v bezmála 200 zemích a oblastech a poskytuje ochranu více než 300 milionům uživatelů. Více informací o společnosti Kaspersky Lab najdete na www.kaspersky.cz.

*Společnost zařadil na čtvrté místo žebříček „IDC Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2012“. Žebříček vyšel ve zprávě „IDC Worldwide IT Security Products 2013-2017 Forecast and 2012 Vendor Shares – August 2013“ a řadil poskytovatele software podle zisku z prodeje koncových bezpečnostních řešení v roce 2012.