Na kampaních pro Kolonial.cz bude pracovat Bistro!

Agentura Bistro porazila ve finále tendru na komunikační agenturu pro Kolonial.cz pražskou Scholz & Friends a prodloužila tak svoji vítěznou sérii. (TZ)

Bistro vyhrálo výběrové řízení pro chystaný e-shop s potravinami Kolonial.cz. Ten zvýší konkurenci v segmentu e-shopů s potravinami, kde nyní působí rohlik.cz nebo iTesco.cz. Za projektem stojí  společnosti E-commerce Holding ze skupiny Rockaway. Vedení Kolonial.cz se ujal bývalý ředitel Globusu Petr Vyhnálek, marketing má na starosti Petr Král. Do pěti let chce mít Kolonial.cz obrat pět miliard Kč.

Tendru se účastnily agentury Rust, Yinachi, Scholz & Friends Praha a právě Bistro. Do druhého, finálového kola postoupily dvě posledně jmenované a agentura Bistro odešla jako vítěz.

“Myslím, že jsme vyhráli díky širšímu pohledu. Neřešili jsme pouze samotnou kampaň, ale celkovou perspektivu služby. Za to patří dík celému týmu,” zhodnotil úspěch Bistra jeho kreativní ředitel Pavel Flégl.

Bistro spadá spolu s agenturami Adexpres, Bistro Social a Mobile Internet pod pražské sdružení tAdy, které zajišťuje klientům kompletní servis od kreativity přes marketing po mobilní aplikace a digitální komunikaci.

Více na www.wearetady.cz a www.wearetady.com.