Agentura Bistro přistoupila k rozdávání novoročních přání netradiční formou. Svým klientům předává Bistronian Awards. (TZ)
Rozdávání tradičních Pour Féliciter přání mezi agenturami a klienty je záležitostí, bez níž se blížící se konec roku neobejde. Bistro se u této příležitosti rozhodlo rozvinout svůj vizuálně-komunikační koncept komiksového světa, který během roku představilo pod názvem The Amazing Bistronians na sociálních sítích. Autorem ilustrací je člen kreativního týmu Bistra, výtvarník Jiří Jaroš.
Samotné udílení cen má v podání Bistra dvě fáze. Všichni klienti obdrží svůj vlastní „shortlist diplom“, který má podobu na míru vytvořeného, personalizovaného plakátu, mapujícího heroické momenty letošní spolupráce.
Tomáš Kleňha, managing director Bistra říká: „S koncem roku jsme začali bilancovat a utvrdili se, že letos jsme pro naše klienty připravili skutečně enormní množství exekucí. A to není jen zásluha týmu Bistro Agency, ale i klientů samotných. Proto jsme se rozhodli jim tímto způsobem poděkovat a připomenout množství práce, kterou jsme společně realizovali.“
V druhé fázi Bistronian Awards zasedla improvizovaná porota skládající se z leaderů klientského servisu a kreativního oddělení. Tomáš Kleňha, Pavel Flégl a Tomáš Preněk se pustili do hodnocení statečnosti, kreativity, otevřenosti a dalších atributů, spojujících hrdiny na klientské straně.
„Bistronian Awards je logickým vyústěním celoroční spolupráce s našimi klienty. Protože můžete mít vizionářské nápady, precizní exekuci, či využívat inovativní technologie, ale bez hrdinů, kteří za nápad bojují na straně klienta, zůstane vše pouze na papíře,“ dodává Tomáš Preněk, agenturní account director.
Bistronian Awards mají podobu unikátní sošky, jejíž kompletní realizace trvala necelé dva měsíce. Vše odstartovaly skici ilustrátora Jiřího Jaroše, na základě kterých vznikl počítačový trojrozměrný model. Prototyp sošky byl vytisknutý na 3D tiskárně a posloužil pro tvorbu silikonových forem, v nichž se postupně zrodilo na 60 sádrových superhrdinů, s jejichž finální produkcí pomohl agentuře sochař Tomáš Hencl.
„Baví nás zkoušet nové technologie, ale fascinují nás i klasické postupy. Idey, skici, 3D modelování, to vše známe z agentury. Největší zábava přišla, když jsme se ocitli v sochařském ateliéru a poprvé se umazali od sádry,” říká ilustrátor Jiří Jaroš.
Kdo nakonec unikátní cenu získá, zůstává tajemstvím, protože skuteční superhrdinové svou totožnost přece nikdy neodhalují…