Překřič pochybnosti! Řvi jako lev! Vyzývá Gambrinus fotbalové fanoušky

Před několika dny odstartovalo fotbalové mistrovství Evropy, kam se chystá i česká výprava. Značka piva Gambrinus si při této příležitosti připravila aktivační kampaň s claimem Řvi jako lev! Překřič pochybnosti! Ta se téměř celá odehraje v digitálu, ale objeví se také v trhu. Kreativní koncept pochází s dílny agentury McCann Erickson Prague. O exekuci a scénář spotu pro online  se postaral TRIAD Advertising. (TZ)

Kampaň odstartovala v úterý 7. 6. spotem, ve kterém si hlavní roli zahrála fotbalová legenda Karel Poborský. Ten svým křikem chce probudit všechny skeptické fanoušky k podpoře českého týmu. Menší roli si také zahráli trenér zlatokopů z Wembley z roku 1996 Dušan Uhrin a nynější člen A týmu Jaroslav Plašil. Klip si vymyslela a zrealizovala agentura TRIAD Advertising ve spolupráci s produkční společností Silencio a režisérem Adamem Vopičkou.

Tak jako jsme minulý rok bojovali proti předsudkům vůči našemu pivu, tak letos bojujeme za náš český fotbalový tým proti všem skeptikům. A bojujeme, tak, jak nám velí český státní symbol – hrdě, jako lvi. Proto claim kampaně je “ŘVI JAKO LEV a překřič všechny skeptiky,“ řekl Marketingový Manažer značky Gambrinus, Marek Dvořák.

Kromě spotu se všichni fanoušci mohou těšit na rozsáhlou facebookovou kampaň, která bude přímo reagovat na to, jak naši hráči budou ve Francii hrát. Dále na programatické bannery, které odpovídají na novinové titulky a mění je na pozitivní a spousta dalších aktivit, kde spojovacím článkem je claim: „Řvi jako lev.“ Myslím, že se všichni mají na co těšit,“ pochlubil se Jaro Zacko, Chief Creative Officer ve společnosti TRIAD Advertising.

Kromě digitální části kampaně se lidé mohou těšit na aktivaci přímo v hospodách (100 vybraných Gambrinus hospod) či v síti supermarketů AHOLD, MAKRO, nebo na tradičním trhu.