VLTAVA LABE MEDIA ruší agenturní provizi

Vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA se rozhodlo s platností od 1. ledna 2017 zrušit agenturní provizi pro tištěná i onlinová média. (TZ)

Společnost VLTAVA LABE MEDIA, vydavatel mj. Deníku, časopisů Glanc, Vlasta, National Geographic, zruší pro obchodování reklamy 15% agenturní provizi. Změna se bude týkat všech tištěných a onlinových titulů a nové ceníky vstoupí v platnost 1. ledna 2017. Současně s tímto datem bude v titulu Deník upuštěno od tzv. základních a lokálních cen, pro všechny klienty budou tedy od začátku příštího roku platit jednotné obchodní podmínky.

„Rozhodli pro zrušení agenturní provize z podobných důvodů jako řada ostatních velkých vydavatelů. Naší snahou je zjednodušit obchodní podmínky a nabídku pro naše klienty. Agenturní provize dávno neplní svou původní úlohu v kalkulaci ceny,“ uvedl Petr Marek, obchodní ředitel VLTAVA LABE MEDIA.

 

VLTAVA LABE MEDIA a.s. je druhé největší české vydavatelství s tržním podílem 17 % trhu. Je součástí investiční skupiny Penta Investments, do které patří i největší slovenské vydavatelství News & Media Holding. VLTAVA LABE MEDIA vydává Deník, nejčtenější zpravodajský deník v České republice a lifestylové tituly Glanc, Story, Gurmet, Kondice, National Geographic, dvouměsíčník Kreativ Praktická žena, tradiční tituly Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení, Magazín Šíp a měsíčník Dům a zahrada. VLTAVA LABE MEDIA vydává největší počet televizních časopisů TV magazín, TV star, TV mini, TV expres, TV sport a Křížovkářský TV magazín. Součástí portfolia jsou onlinové tituly www.denik.cz, www.dotyk.cz, www.kafe.cz a www.cars.cz.