Voříšek posiluje Hybrid

Zodpovědný bude za vedení divize Hybrid Creative, která se zabývá kreativním a efektivním zpracováním HbbTV kampaní. Zaměřuje se zejména na kreativní návrhy, podporu a tvorbu komerčních aplikací pro inzerenty. Pokrývá taktéž oblasti uživatelského interface, new business development a komunikační aktivity karlínské společnosti.   (TZ)Voříšek přichází po více než 3 letech z hudební stanice ÓČKO, kde působil na pozici marketingového manažera. Hybrid Creative využívá technologický potenciál HbbTV a rozvíjí ho pro komunikační účely značek a samotných televizí. V současné chvíli připravuje několik nových a dosud nevyzkoušených projektů na poli interaktivní televize.

HbbTV je velice dynamicky se rozvíjející kapitola sama pro sebe, která skýtá ohromný potenciál pro neotřelé zpracování a komunikační řešení. Hybrid rozvíjí a neustále vytváří nové možnosti a formáty pro komerční využití. Mým úkolem bude přetvářet technologické výhody Hybridu v neotřelou komunikaci zaměřenou na výkon a efektivitu s důrazem na interakci s televizním divákem,” vysvětluje Voříšek.

Tento příchod podtrhuje fakt, že Hybrid není pouze technologické firma. Vždy jsme si zakládali na inovativním a marketingovém přístupu.  Je velice důležité, že do společnosti přichází lidé s praktickými zkušenosti z televizního a mediálního průmyslu , kteří navíc umí připravit řešení na míru. Právě v Hybrid Creative vidím budoucnost, kdy plně supportuje digitální a mediální agentury, a zároveň poskytuje end-to-end služby pro zadavatele,“ říká Lukáš Hnilička, CEO Hybridu.

Voříšek bude nadále s Óčkem spolupracovat na vybraných marketingových projektech.

O společnosti Hybrid:

Společnost Hybrid se zabývá end-to-end komerčním využitím hybridního vysílání- HbbTV. Vyvíjí a provozuje vlastní advertní systém Hybrid ADs, který používá například Prima Group a ÓČKO Group. Hybrid jako první v Evropě spustil společně s R2B2 programatickou reklamu v HbbTV. Hybrid je ryze česká garážovka a sídlí v Karlíně.