Publicis One odstartovala svoji akademii

Komunikační skupina Publicis One odstartovala nový vzdělávací projekt nazvaný One University. Úvodní seminář pro zaměstnance všech značek agentur spadajících do skupiny proběhl ve čtvrtek 26. ledna v prostorách holešovického Vnitroblocku. První školení se neslo v duchu tématu Quo Vadis Digital. (TZ)

One University je nově vyvinutý vzdělávací projekt komunikační skupiny Publicis One. Klade si za cíl vzdělávat zaměstnance jednotlivých agentur, které do skupiny patří, ukázat jim nové trendy v oboru a vzájemně ještě více propojit jednotlivé brandy kreativních, mediálních, výkonnostních a contentových agentur. Téma prvního lednového školení znělo Quo Vadis Digital. Na začátku přítomné přivítal Miša Lukić, regionální CEO Publicis One, který poukázal na úspěchy a cíle uskupení Publicis One. To vzniklo na konci minulého roku a má za cíl poskytovat klientům komplexní řešení v oblasti komunikace na jednotlivých trzích. Mezi dalšími mluvčími nechyběli Tomáš Varga (CEO Publicis One Česká republika), Tomáš Grmela (Strategy Planner), Martin Kyncl (Head of Digital Media Starcom), Václav Pavlečka (CEO Airvsc) a Tomáš Potěšil (ředitel Performics B2B Group).

„Jsem rád, že se nám s kolegy podařilo odstartovat takto zásadní interní vzdělávací projekt, se kterým chceme na měsíční bázi pokračovat celý rok. Uvědomujeme si, že lidé jsou nejdůležitější složkou firmy a je potřeba do jejich vzdělávání investovat čas i finanční prostředky, protože jen tak můžeme přispět ke spokojenosti klientů s naší prací,“ říká Tomáš Varga, CEO Publicis One Česká republika.

„One University se u našich kolegů setkala s velmi pozitivními reakcemi a rozhodně chceme v projektu pokračovat dlouhodobě. Na únor máme naplánovaný seminář na téma Facebook a Instagram. Pevně věřím, že se i další díly setkají s takovým úspěchem, jako měl první lednový,“ říká Barbora Procházková, HR manažerka skupiny Publicis One, která je spoluorganizátorkou projektu.

O Publicis One

Publicis One je globální podnik v oblasti komunikací, který pod jednou střechou spojuje agenturní schopnosti a odborné znalosti Publicis Groupe. Publicis One je vybudovaná okolo zájmů svých klientů a uznává současnou potřebu specializace a zároveň integrace, která se aktuálně projevuje v marketingu. V čele společnosti Publicis One stojí Jarek Ziebinski, Global CEO. Společnost funguje napříč čtyřmi odvětvími Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide s MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, MediaVest | Spark, Optimedia | Blue 499), Publicis.Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) a Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Publicis One má více než 8000 zaměstnanců v 50 zemích a funguje napříč Latinskou Amerikou, Evropou, Středním východem, Afrikou a Asií. Spojuje nás touha Publicis Groupe předávat klientům hodnotu „V jednotě je síla“ („The Power of One“). Sledujte novinky společnosti Publicis One na sítích Facebook |Twitter | LinkedIn .