Aktivita mobilních operátorů ve vyhledávači Google

Výkonnostní agentura Performics sledovala prostřednictvím různých dostupných internetových nástrojů aktivitu vyhledávání mobilních operátorů na vyhledávači Google. Údaje za posledních 12 měsíců ukazují, že nejoblíbenějším mobilním operátorem pro zákazníky je O2.

Agentura Performics sledovala v období od 1. 9. 2016 do 1. 9. 2017 zájem českých uživatelů ve vyhledávání mobilních operátorů na Google. Mezi nejvyhledávanějšími operátory v České republice jsou Vodafone, O2 a T-Mobile. Podle výsledků nástroje Google Trends bylo uskutečněno nejvíce vyhledávání spojených se společností O2. Operátoři T-Mobile a Vodafone dosahovali v průběhu sledovaného období přibližně stejné výsledky. Nicméně, při T-Mobile můžeme vidět zvýšenou aktivitu v říjnu roku 2016.

Graf_Vyhledávání tří největších českých operátorů na Google.png

Graf: Vyhledávání tří největších českých operátorů na Google

Top 3 vyhledávaných klíčových slov

Nejčastěji vyhledávanými souvisejícími výrazy ve spojení s mobilními operátory jsou „telefony“, „tarify“ a „internet“. V případě každého operátora se však konkrétní vyhledávání lišily. V případě konkrétních vyhledávání dosahuje nejvyšší výsledky právě operátor O2.

O2 telefony 3 600 O2 tarify 8 100 O2 internet 9 900
Vodafone telefony 1 900 Vodafone tarify 5 400 Vodafone internet 1 600
T-Mobile telefony 2 900 T-Mobile tarify 7 800 T-Mobile internet 4 400

Tabulka: Vyhledávané hesla na Google

O agentuře Performics

Agentura Performics je největší výkonnostní agentura na světě. V České republice působí Performics od června 2012 a zajišťuje servis v oblasti performance marketingu – SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO optimalizace, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display reklamě, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech.

 

Reklamy