AITOM zvítězil na WebTop100, má nejlepší firemní web i microsite

AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, zvítězil v prestižní soutěži WebTop100 hned ve dvou kategoriích. První místo získal za svůj web v kategorii Firemní web/Marketingové a IT agentury a za svou Vstupní studii v kategorii Microsite roku 2017. Mimo to obdržel speciální ocenění za nejlepší UX roku 2017 pro HAKO-MZDY, s.r.o.

2017-11-16 12_39_44-Vstupní studie je první krok při podnikání na internetu!.png

V již šestnáctém ročníku soutěže WebTop100 se hodnotily nejlepší projekty českého online prostředí. Vyhlášení výsledků proběhlo včera, 15. listopadu, v Národním domě na Vinohradech. Celkem bylo přihlášených 222 projektů. AITOM obsadil dvakrát první, čtyřikrát druhé, čtvrté místo a získal speciální cenu za UX.

Stříbrné medaile si agentura odnesla za web Pivovaru Svijany v kategorii Firemní web/Gastronomie a web Atrium.cz v kategorii Firemní web/Obchod a služby B2C. Na druhém místě se v kategorii E-mailingová kampaň umístila s vlastním projektem Pojďme testovat s AITOMem a rovněž v kategorii Microsite s Moje Equa.

“Soutěž WebTop100 je pro nás společně s Internet Effectiveness Awards nejdůležitějším ohodnocením naší celoroční práce a velice mě těší, že v obou těchto oborových soutěžích letos AITOM získal tolik prestižních ocenění. Tento rok je tak pro AITOM v mnoha ohledech nejúspěšnějším obdobím v celé historii naší agentury. Před několika lety jsme se vydali vlastní cestou přístupu k internetovým projektům, kdy se důkladně soustředíme na ideální propojení designu, technického řešení a efektivity. Jsem rád, že výsledky našich řešení prokazatelně ukazují, že tato cesta je správná a troufám si říci, že pro budoucnost úspěšných projektů v e-commerce jediná možná. Největší poděkování za všechna letošní ocenění patří především celému týmu naší společnosti, díky kterému je AITOM jednou z nejlepších českých digitálních agentur,” říká Pavel Houser, výkonný ředitel AITOMu.

Reklamy