Sklizeno utržilo v roce 2017 630 mil Kč, ve 2018 cílí na miliardu a investuje do dodavatelů

Praha, 6. února 2018 – Sklizeno v roce 2017 nadále rostlo – v prodejnách, na e-shopu a ve velkoobchodních aktivitách utržilo 630 milionů Kč, otevřelo 7 nových prodejen a postoupilo ve sjednocování sítě pod značku Sklizeno, a to jak vizuálně, tak obsahem. V letošním roce se chce zaměřit především na růst tržeb ve stávajících prodejnách, expanzi na Slovensko a vytvoření prodejny nové generace o velikosti kolem 500 m2. Důležitou součástí bude i rozvoj vlastních produktů a produktových řad a významné investice do sítě dodavatelů a partnerů. S tím vším chce dosáhnout v roce 2018 na tržby v hodnotě 1 miliardy korun

V roce 2017 Sklizeno otevřelo sedm nových prodejen především v prémiových obchodních centrech a letošní rok chce věnovat hlavně rozvoji stávajících prodejen a jejich nabídky s cílem navýšit jejich obraty. K tomu pomůže sjednocení základu nabídky napříč prodejnami a rozšíření nabídky potravin vlastní výroby, která se má rozrůst o více to-go jídel, kvalitních polotovarů i o ready-to-eat jídla. “V letošním roce po sobě chceme takříkajíc uklidit. Ve 2017 jsme rostli obratově především díky rozšiřování počtu prodejen a resystemingu a rebrangingu mnoha původních prodejen, letos se budeme orientovat na zvětšování nabídky, efektivity a obratu těch stávajících,” vysvětluje hlavní plány Petr Borkovec, ředitel Sklizeno. K plánovanému obratu 1 miliardy Kč v roce 2018 pomůže i expanze na Slovensko, kde ve spolupráci s partnerem otevře několik prodejen.

Kromě toho se Sklizeno od letoška bude ještě více zaměřovat na pomoc klíčovým dodavatelům prostřednictvím svého investičního centra. V něm si může každý producent kvalitních potravin žádat o investici a Sklizeno mu kromě finančních prostředků v případě zájmu poskytuje i know how, odbyt produkce a kompletní profesionální zázemí včetně např. výrobních prostor, logistiky a marketingu. “To všechno jsou aktivity, jejichž výsledky se projeví v dlouhodobějším horizontu na celém trhu. Plánujeme do rozvoje zajímavých výrobců tento rok investovat 200 milionů Kč s cílem zajistit si spolehlivé, kvalitní a profesionální  dodavatele pro celou síť. Pokud totiž trh kvalitních potravin nebude podobně profesionální a efektivní jako ten běžný, nikdy nebude dost velký, abychom se dostali na ceny dostupné mnohem více zákazníkům,” dodává Petr Borkovec.

O Sklizeno:

Česká společnost Sklizeno si vzala za cíl přinášet soustředěnou nabídku poctivých potravin a biopotravin především od regionálních dodavatelů a spojit ji s celoroční možností pohodlného nákupu v moderních prodejnách. Sklizeno nabízí potraviny především od malých a středních pěstitelů a výrobců z regionu, které vznikají podle prověřených postupů a receptur, bez použití zbytečných konzervantů, náhražek, škodlivých éček a dalších chemikálií, za použití kvalitních surovin, které byly vyprodukovány lokálně a nemusely cestovat přes půl světa.

V dubnu 2016 se Sklizeno propojilo se sítí prodejen My Food a v listopadu 2016 se sítí Náš Grunt. Aktuálně je tak v síti 54 prodejen po Česku a na Slovensku.

Reklamy