UPC Česká republika v roce 2017: růst ve všech segmentech a expanze sítě

Praha 15. 2. 2017 – Společnost UPC Česká republika, vedoucí poskytovatel inovativních digitálních služeb televize, internetu a telefonie v České republice, pokračovala v posilování své tržní pozice i v roce 2017. Pokračující výrazné investice do rozšiřování sítě a zkvalitňování služeb přinesly na konci 4. čtvrtletí 2017 více hodnoty pro zákazníky a růst prodeje ve všech segmentech, s celkovým dosaženým počtem 616 300 zákazníků, kteří využívali 1 188 200 služeb (RGU´s).

Klíčové ukazatele roku 2017

 

  • Happy Home® – uvedení nové nabídky a nové vizuální identity společnosti, včetně nového loga a sloganu „Užijte si každý momentpodpořily v roku 2017 prodej TV, internetových a telefonních služeb se značkou UPC na celkový počet 1 188 200, což je o 66 700 více než na konci roku 2016.
  • Pokračující investice do rozšiřování optické sítě podpořily nárůst počtu domácností, které byly na konci
    4. čtvrtletí připojené na giga-ready širokopásmovou síť UPC v České republice, na celkových 1 509 400 domácností, což je o 62 700 více než na konci roku 2016.
  • Růst počtu uživatelů TV, internetových a telefonních služeb meziroční růst ve všech třech segmentech, který byl podpořený posílením konektivity (uvedení nového připojení s rychlostí až 500 Mb/s, poskytovaného prostřednictvím wifi routerů Connect Boxů) a pokračujícím uvedením inovativních funkcí (zpětné zhlédnutí, rozšiřování nabídky HD a SD programů, rozšiřování nabídky videotéky MyPrime).
  • Integrace provozů UPC v České republice a Slovenské republice přispěla k pozitivním výsledkům na konci roku 2017

 

Společnost UPC Česká republika k 31. 12. 2017 evidovala 1 188 200 služeb, včetně:

Internet TV Telephone
497 500 527 600 163 100
+23 600 v porovnání

se Q4, 2016

+29 400 v porovnání

se Q4, 2016

+13 700 v porovnání

se Q4, 2016

Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika:

„Výsledky společnosti UPC v České republice za rok 2017 potvrzují správnost naší ambiciózní strategie, která je založená na uvádění inovativních služeb, výrazném rozšiřování naší širokopásmové sítě a soustavném zkvalitňovaní zákaznických služeb. K úspěšnému výsledku přispělo také uvedení kampaně Happy Home® a pokračování v investicích, které společnost UPC realizuje jako součást Liberty Global, největšího světového poskytovatele televizních a širokopásmových služeb. V naplňování naší mise, kterou je poskytování úžasných momentů našim zákazníkům, chceme pokračovat i v nadcházejícím období.“

Happy Home® – více hodnoty pro zákazníky a silnější konektivita

Nabídka Happy Home®, kterou společnost UPC uvedla v září minulého roku, v rámci nové kampaně s novým logem a sloganem „Užijte si každý moment“, přinesla více hodnoty pro zákazníky a posílenou konektivitu. Její součástí bylo také uvedení nové rychlosti připojení až do 500 Mb/s, a špičkového wifi routeru Connect Boxu, díky kterému si super rychlou wifi a nekonečnou zábavu mohou vychutnávat všichni členové domácnosti, kdykoli a v každém koutě domova. Potvrzuje to i výrazný nárůst objemu přenesených dat ve vysokorychlostní síti UPC v České republice za minulý rok. Zatímco v roce 2016 představoval celkový objem přenesených dat v síti UPC (download a upload) 505 mil. GB, v roce 2017 se zvýšil až o 23 % na 621 mil. GB.

I tyto skutečnosti podpořily nárůst prodeje internetových služeb na celkových 497 500 na konci roku 2017, tj. o 23 600 služeb více než ve stejném období před rokem. Společnost UPC Česká republika zaznamenala nárůst prodeje i v segmentu TV služeb, jejichž počet na konci prosince minulého roku dosáhnul 527 600, tj. o 29 400 víc než na konci roku 2016. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o TV služby přispělo nejen zpřístupnění 7denního Zpětného zhlédnutí i pro zákazníky s mediaboxy, ale také přidání nových HD i SD stanic, či rozšiřování nabídky filmových a seriálových titulů ve videotéce MyPrime. Zároveň se významně zvýšil i počet uživatelů telefonních služeb, kterých společnost na konci roku 2017 evidovala 163 100, tedy až o 13 700 více oproti stejnému období před rokem.

Investice do širokopásmové sítě – za rok více než 60 000 nových domácností

V důsledku výrazných investicí do rozšiřování kabelové sítě byly digitální služby společnosti UPC v České republice na konci 4. čtvrtletí 2017 zpřístupněné až pro 1 509 400 domácností. Je to o 62 700 více než na konci roku 2016. Tato expanze širokopásmové sítě je součástí víceletého investičního plánu společnosti Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury pro milióny nových domácností napříč Evropou.

O UPC a Liberty Global

Společnost UPC patří mezi největší poskytovatele TV, internetových a telefonních služeb v České republice. Pro své zákazníky neustále zkvalitňuje své služby, které zahrnují digitální a mobilní televizi s nabídkou programů všech žánrů včetně stanic v HD kvalitě, širokopásmové internetové připojení a telefonní služby. Společnost UPC v roce 2017 úspěšně pokračovala v integraci české a slovenské pobočky, které začala v dubnu 2016. Sloučením vznikla společnost, která na obou trzích pokrývá více než 2 milióny domácností a téměř 809 000 zákazníků, kteří využívají více než 1,5 miliónu služeb (údaje nezahrnují satelitní video služby). Pro více informací o společnosti UPC v České republice navštivte stránky www.upc.cz.

Společnost UPC Česká republika je součástí společnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), největšího světového mezinárodního poskytovatele televizních a širokopásmových služeb, který působí ve více než 30 zemích v Evropě, Latinské Americe a v Karibiku. Liberty Global neustále investuje do infrastruktury, která umožňuje jejím zákazníkům maximálně využít digitální revoluci. Rozsah působení a oddanost inovacím umožňuje Liberty Global rozvíjet služby poskytované prostřednictvím sítí nové generace, které spojují 25 milionů zákazníků využívajících 51 milionů televizních, širokopásmových internetových a telefonních služeb. Liberty Global poskytuje také více než 10 milionů mobilních služeb a nabízí wifi pomocí 10 milionů přístupových bodů.

Reklamy