Výsledky testu: Posty na nábor zaměstnanců na FB

Nedostatek kvalitních zaměstnanců je nyní bezesporu problematikou většiny firem. Není tedy divu, že je tomu pár dní, co Facebook oznámil další dostupnou funkci usnadňující nábor zaměstnanců. Jedná se o klasický post na vaší firemní stránce, ovšem s rozšířeným rozhraním, které poskytuje více informací o dané pozici. Výsledky testování dopadu takových příspěvků zveřejnila agentura LCG New Media.

Náborové posty jsme podrobili testování, kdy jsme u několika pozic zkoušeli nejdříve podporovat posty (Post Engagement) a následně spouštět se stejným cílením klasické PPC posty (s proklikem na dopadovou stránku s formulářem).

Z testování můžeme vyvodit následující závěry:

U náborového postu lze optimalizovat reklamu pouze na Post Engagement nebo Reach. Je sice hezké, když vaše reklama sbírá srdíčka a palce, ale z konverzního hlediska toto příliš nefunguje.

Většinu náborových postů jsme museli vypínat ještě před vyčerpáním daného budgetu kvůli nízké konverzi.

Klasické PPC reklamy dosahovaly ve všech případech lepších výsledků.

Výhodu v pracovních postech vidíme pouze v možnosti pro firmy, které nemají vlastní dopadovou stránku s danou pozicí.

Závěrem bychom rádi dodali, že náborové posty na Facebooku se nehodí na každou pozici a tato platforma slouží jako podpůrná. Rozhodně bychom doporučovali pro hledání zaměstnanců sociální síť LInkedIN.


O LCG NEW MEDIA:

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketingu. Jsme partnerem Google a Facebook. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Propojujeme online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků. Více informací na www.lcgnewmedia.cz/.

_______________________________________________________________________________________

Reklamy