Seriál Vesničan startuje na Playtvak.cz už v neděli 18. března

Prvním novým seriálem letoška na videoportálu Playtvak.cz mediální skupiny MAFRA je očekávaná komediální série Vesničan s Josefem Poláškem v hlavní roli. S příhodami „městského venkovana“ Františka se diváci budou setkávat celkem po devět nedělních podvečerů, vždy od 18 hodin. První epizoda má premiéru 18. března.

„Po divoké Single Lady a citově rozervaném hrdinovi seriálu Single Man jsme se rozhodli vyzkoušet další žánr. Vsadili jsme na lidový humor a nevyčerpatelné téma české vesnice. Výsledek je, věřím, velmi zdařilý,“ uvedl Vladimír Mužík, ředitel MAFRA TV.

Hvězdné obsazení seriálu Vesničan doplňují Arnošt Goldflam, Jana Šulcová, Pavel Šimčík a další.

Režie se ujal Tomáš Svoboda (film Hodinový manžel). Produkce probíhala pod záštitou společnosti FILM KOLEKTIV (Okresní přebor).

Synopse k seriálu:

Hlavní hrdina František je ředitelem velké korporátní firmy, která vydává časopisy zaměřené na kutily. Když se jednoho dne dozví, že po dědovi zdědil chalupu na venkově, rozhodne se radikálně změnit svůj život. Pomůže mu k tomu dědův nejlepší kamarád Matoušek (Alois Švehlík) a také vlastní pocit vyhoření.

František opustí město a odstěhuje se na svéráznou vesnici, kde se pokusí pokračovat v poselství svého dědy – pomáhat místním obyvatelům s různými opravami. Ale situace není žádná idylka. František je totiž všechno, jen ne kutil, a na co sáhne, to pokazí.

Za sousedku má svobodnou matku dvou dětí Kateřinu (Lada Jelínková). A přestože to na začátku mezi novými sousedy vypadá na čistou nenávist, postupně k sobě nacházejí cestu. Vesnici diriguje starosta (Martin Myšička), jinak „muž pod pantoflem“ své manželky, prodavačky místního konzumu Růženy (Jitka Čvančarová).


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy