Atmedia a WAR Svět válek zahájí na počátku května spolupráci

Mediální zastupitelství Atmedia a televizní stanice WAR Svět válek se dohodly na spolupráci od 1. května letošního roku. Ve stejný den vstoupí tato stanice i do elektronického měření sledovanosti televize. Díky svému zaměření na mužského diváka přinese zadavatelům televizní reklamy velice atraktivní cílovou skupinu.Televizní stanice WAR Svět válek, nová stanice v portfoliu společnosti Atmedia, rozšíří její obchodní balíčky atmax, atadults, atsmart a atchoice v cílové skupině 15-69. „Československá filmová společnost, provozovatel stanice WAR, je naším dlouholetým partnerem a jsme rádi, že můžeme díky novým projektům společně růst. Ačkoliv se tato stanice představila českému trhu teprve nedávno, vykazuje natolik zajímavé výsledky, že jsme se společně rozhodli monetizovat její komerční potenciál,” vyjádřila se ke spolupráci Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

„Rozšíření spolupráce s Atmedia o stanici WAR Svět válek nás velice těší. Je pro nás vyjádřením důvěry a spokojenosti, kterou vůči našemu dlouholetému partnerovi cítíme. Věříme, že v případě stanice WAR bude spolupráce probíhat stejně úspěšně, jako je tomu u našich dalších stanic,“ uvedl Leoš Pohl, jednatel Československé filmové společnosti.

Stanice WAR Svět válek zahájila vysílání 3. října 2017. Společně se stanicemi Kinosvět, CS Film, CS Mini a Horror film spadá pod křídla Českoslovenké filmové společnosti. Její programovou nabídku tvoří pořady s válečnou tématikou, seriály a pořady o špionáži, terorismu a konspiračních teoriích a nechybí samozřejmě ani pořady věnované české a slovenské armádě. Mezi diváky této stanice jsou především muži, kteří tak tvoří velmi atraktivní cílovou skupinu. Aktuálně je šířena prostřednictvím digitálních televizí UPC, Skylink a dalších operátorů.

Společnost Atmedia Czech je obchodní zastupitelství tematických TV stanic ve střední a východní Evropě. Atmedia působí na českém trhu od roku 2008, kdy začala s klasickým spotovým prodejem reklamního prostoru. V roce 2009 část stanic z jejího portfolia vstoupila do peoplemetrového měření, a přidala se tak k prodeji v „jednotné měně“ – GRP. Počátkem roku 2010 uvedla Atmedia na trh tehdy jedinečný způsob prodeje reklamního prostoru na tematických stanicích. Jednalo se o prodej prostřednictvím prodejních balíčků. Aktuálně obchodně zastupuje mj. významné mezinárodní skupiny jako Disney, FOX nebo slovenskou JOJ Group.

Reklamy