Digitální agentura AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, v létě rozšiřuje svůj tým o nové tváře. Jsou jimi zejména nová senior PPC specialistka Věra Rajchertová a Michal Novák, který nastupuje na pozici UX Managera.
Věra Rajchertová působí v oboru digitálních technologií již mnoho let a s pozicí PPC specialistky má bohaté zkušenosti z mediální agentury Mindshare, kde se podílela na kampaních pro klienty jako Unilever, Mazda, Volvo, Ferrero a další. V AITOMu bude mít na starosti strategii PPC kampaní a přípravu analytických dat do vstupní studií.
Novým Senior UX Managerem se stal Michal Novák, jež dříve působil jako UX a Online Marketing Consultant ve společnostech Next Vision, Litea Solution či MarketUP. V AITOMu se zaměří na UX, bude se věnovat sestavování vstupní studie, uživatelskému testování a dalším analýzám, mimo to bude také navrhovat kompletní architekturu webu a wireframy.
Kromě Rajchertové a Nováka do agentury přichází také nový Front-end Developer Jan Záhořák, který rozšíří tým frontendistů, a Account Manager Tomáš Charvát.
O agentuře AITOM
Internetová agentura AITOM vytváří pro své klienty z řad středně velkých firem weby, které plní stanovené cíle. Spolupráce s AITOMem vychází ze vstupní studie, díky které dokáže AITOM pro klienta zodpovědně navrhnout webové řešení a realisticky odhadnout náklady na dosažení požadovaných obchodních výsledků. Díky internímu oddělení internetového marketingu se dokáže postarat i o relevantní návštěvnost webu. AITOM tedy nabízí komplexní internetové řešení: vstupní studii, vývoj webu i internetový marketing.
Na českém trhu působí již více než deset let a za tu dobu se jejím specialistům podařilo realizovat přes pět set úspěšných projektů.
Více informací na: http://www.aitom.cz