Česká softwarová společnost Clever Monitor je oficiálním partnerem AI Summer Campu v Dubaji

PRAHA, 2. srpna 2018 – Společnost Clever Monitor, která vyvíjí marketingovou platformu s umělou inteligencí Clever AIM, se stala oficiálním partnerem letního vzdělávacího programu pro studenty AI Summer Camp. Ten bude probíhat 27. – 29. srpna v Dubaji. Akce se zaměří na vzdělávání studentů v oblasti umělé inteligence a přiblíží její přínosy pro firmy v praxi.

AI Summer Camp probíhá pod záštitou Ministerstva pro umělou inteligenci Spojených arabských emirátů. Jeho cílem je umožnit studentům tamních škol osvojit si technické znalosti, zprostředkovat jim zkušenosti s využitím umělé inteligence v praxi a nadchnout je tak, aby se zapojili do rozvoje země v budoucnosti.

“Jsme potěšeni, že jsme se stali oficiálním partnerem AI Summer Campu a můžeme tak podpořit cíle, které Spojené arabské emiráty formulovaly ve vládním dokumentu ‘VIZE 2071’, podle kterého se chtějí stát nejlepší zemí světa,” říká Petra Spanko, vedoucí dubajské pobočky společnosti Clever Monitor.

„Budeme se moci zapojit do globální osvěty využití umělé inteligence v marketingu,” dodává Spanko. Spolupráci s tamním ministerstvem navázal v nedávné době, přičemž v Dubaji firma působí od roku 2017.

O AI Summer Campu

AI Summer Camp je letní vzdělávací program pro studenty Spojených arabských emirátů (SAE), který se koná pod záštitou poměrně nového ministerstva – Ministry of AI. Cílem tohoto letního programu je rozvoj vzdělávání se zaměřením na moderní technologie a inženýrství.

O Clever Monitoru

Produkt Clever AIM společnosti Clever Monitor je nejkomplexnějším nástrojem přímého marketingu s vlastní umělou inteligencí (Artificial Intelligence). Sám se učí a umí se plně přizpůsobit firemní infrastruktuře. Propracovaný analytický modul dokáže přesně rozpoznat chování uživatelů a z více než 700 datových položek optimalizovat nastavení dalších kampaní pro jejich větší dosah. V současné době Clever Monitor expanduje na zahraniční trhy, například do Německa, Spojených států amerických nebo Spojených arabských emirátů. Mezi globální klienty Clever Monitoru patří BMW AG, NASA, Walt Disney, MINI a další. Českými uživateli systému jsou například ČEZ, České dráhy, AC Sparta Praha, Faktoring České spořitelny, MZV ČR, Magistrát hl. m. Prahy a české ambasády v zahraničí.

Česká společnost Clever Monitor se v roce 2016 zařadila mezi pět celosvětových ESP (Email Service Provider) partnerů společnosti Google. Předchůdce společnosti Clever Monitor založil pod názvem Gemilot ve svých 24 letech český student Lukáš Hakoš (30), který ve společnosti v současnosti působí v pozici ředitele inovací (CTO). Nadaný Lukáš například již ve svých devíti letech blízce spolupracoval s Billem Gatesem nebo vyvinul řadu programů, které si získaly statisíce uživatelů po celém světě.

 

Reklamy