Tým agentury Česká produkční posílila Renáta Jarošová, stará se o Euromedia Group

Renáta Jarošová (32 let) nastoupila jako Account Manager do týmu agentury Česká produkční. Zodpovídá za projekty pro klienta Euromedia Group, kde zajišťuje především produkci audioknih pro Knižní klub, podílí se také na přípravě televizních či rozhlasových sponzorských vzkazů a dabingu trailerů.

„Na České produkční mě baví především skvělý tým a práce pro neobvyklé klienty s různorodým zadáním. Podílet se v jedné chvíli na vzniku audioknihy, organizaci eventů a zajišťování kampaní je sice náročné, ale neuvěřitelně obohacující,“ říká nová Account Managerka České produkční Renáta Jarošová, která se stará nejen o Euromedia Group a její produkci.

Renáta Jarošová se v minulosti pohybovala několik let v oblasti Public Relations. Vytvářela marketingové kampaně pro Henkel, spolupracovala s předními českými kadeřníky. Dlouhodobě je provázaná s Petrou Měchurovou, pro kterou organizovala velké vlasové show v Londýně a Sao Paulu.

Vystudovala obor Komerční strategie a tvorba na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze. Miluje výzvy a aktivní styl života, i proto se dlouhodobě věnuje produkci, která ji naplňuje.

Informace pro editory:

Česká produkční, s. r. o. je tuzemská agentura, která se již 25 let specializuje na celkovou ATL a BTL komunikaci. V roce 2014 se zní vyčlenila digitální větev Česká produkční Social Media, s. r. o. Ta pro globální klienty zajišťuje kompletní servis správy sociálních sítí, tvoří obsah reklamy nebo analýzu výkonnosti. Cílem agentur je budovat dlouhodobá partnerství s klienty, mezi které patří řetězce Kik a XXXLutz, značka Jupí od Kofoly, Parker Hannifin nebo Hera. Nově se Česká produkční Social Media stará o komunikaci 500letého výročí multibrandu Palírna U Zeleného stromu. Pro Palírnu se dlouhodobě stará o značku Blend 42 Vodka a nyní také o značku Stará Myslivecká. Léta úspěšně spolupracovala s multibrand firmou Henkel nebo skupinou Whirlpool. Připravovala také kampaň profesora Jiřího Drahoše na prezidenta České republiky. Česká produkční Social Media přišla s novým nástrojem OPTIREACH, který dokáže určit optimální čas pro zahájení reklamní podpory příspěvků na sociálních sítích, čímž dokáže zvýšit jejich dosah až o 30 %.

Reklamy