Česká produkční využila fotorealistickou kresbu a vytvořila pro Hami iluzi dětské postýlky z výtahu, projedou se jím návštěvníci Hamleys

Agentura Česká produkční připravila pro svého klienta, značku kojenecké výživy Hami, neobvyklou reklamu ve výtahu druhého největšího evropského hračkářství Hamleys, kterým se denně projede 4000 lidí. Ten předělala vnitřními polepy na dětskou postýlku, kde se na děti i dospělé usmívá maminka i prarodiče a při zavření dveří také tatínek s lahvičkou Hami v ruce. Nápad na polepy, které jsou vyvedeny jako fotorealistická kresba, i samotná realizace pocházejí přímo od České produkční.

Hami-postýlka ve výtahu II.jpg

„Když má miminko spokojené bříško díky výrobkům od Hami, je spokojený i rodič. 

Každý, kdo vstoupí do výtahu se ocitá právě na místě takového spokojeného miminka. Usmívají se na něj rodiče i prarodiče, protože si mohou užívat společné chvíle a nemusí řešit prázdné bříško. Kampaň tak upozorňuje i na to, že rodiče mohou produkty Hami v Hamleys, kde tráví s dětmi celé dny, nově zakoupit“, říká Renáta Jarošová, account manažerka České produkční, která zodpovídá za klienta Hami.

Agentura zvolila pro Hami fotorealistickou kresbu rodiny k dosažení hloubky, které by se s klasickou fotografií ani kresbou nedalo docílit. Jejím autorem je Jan Henke, který se kresbou v reklamě zabývá již od 90. let a v minulosti již s Českou produkční spolupracoval. Kresbu následně zfinalizoval Jan Vyvadil, interní grafik České produkční, který je zároveň autorem celého nápadu. 

Česká produkční připravila pro Hami v Hamleys kromě výtahu také polep dětského koutku, který pojmenovala Hamíkov. Oběma polepy tak podporuje produkty Hami, které jsou jako jediná výživa pro děti k dispozici přímo v Hamleys. Děti, které si zde hrají mnohdy i celý den,  tak mají díky Hami k dispozici plnohodnotnou stravu. Česká produkční tak v rámci kampaně zvolila nenásilnou formu guerilla marketing. 

Česká produkční, s. r. o. je tuzemská agentura, která se již 25 let specializuje na celkovou ATL a BTL komunikaci. V roce 2014 se zní vyčlenila digitální větev Česká produkční Social Media, s. r. o. Ta pro globální klienty zajišťuje kompletní servis správy sociálních sítí, tvoří obsah reklamy nebo analýzu výkonnosti. Cílem agentur je budovat dlouhodobá partnerství s klienty, mezi které patří řetězce Kik a XXXLutz, značka Jupí od Kofoly, Parker Hannifin nebo Hera. Nově se Česká produkční Social Media stará o komunikaci 500letého výročí multibrandu Palírna U Zeleného stromu. Pro Palírnu se dlouhodobě stará o značku Blend 42 Vodka a nyní také o značku Stará Myslivecká. Léta úspěšně spolupracovala s multibrand firmou Henkel nebo skupinou Whirlpool. Připravovala také kampaň profesora Jiřího Drahoše na prezidenta České republiky a letošní kampaň na senátora, kde byl zvolen hned v prvním kole. Česká produkční Social Media přišla s novým nástrojem OPTIREACH, který dokáže určit optimální čas pro zahájení reklamní podpory příspěvků na sociálních sítích, čímž dokáže zvýšit jejich dosah až o 30 %.