UPC Česká republika na konci září s výrazným růstem prodeje a rozšířením sítě

Přístup na giga-ready síť UPC v ČR získalo v uplynulém roce více než 40 000 domácností

Praha 8. 11. 2018 – Společnost UPC Česká republika, která je součástí Liberty Global, největšího světového mezinárodního poskytovatele TV a širokopásmových služeb, evidovala na konci 3. čtvrtletí výrazný růst počtu poskytovaných služeb (RGUs). Celkový počet televizních, internetových a telefonních služeb na konci září 2018 dosáhnul 1 224 800, což je až o 58 700 služeb více v porovnání se stejným obdobím v roce 2017. Výrazný růst počtu služeb byl podpořen pokračujícími investicemi do rozšiřování sítě a zkvalitňování služeb, včetně pravidelného zvyšování rychlosti internetového připojení pro všechny zákazníky, výměny modemů za špičkové WiFI routery, přidávání nových HD stanic, jako i dalšími kroky vedoucími ke zkvalitňování péče o zákazníky. 

Klíčové ukazatele za 3. čtvrtletí 2018

  • Růst prodeje ve všech segmentech digitálních služeb – výrazný růst prodeje TV, internetových a telefonních služeb ve 3. čtvrtletí byl podpořen zvýšením internetových rychlostí až do 500 Mb/s nejen pro nové, ale i stávající zákazníky, dále výměnou modemů za špičkové WiFi routery, rozšiřováním nabídky HD programů, soustavným zkvalitňováním mobilní televize Horizon Go a Zpětného zhlédnutí.
  • Přes 1,5 miliónu giga-ready domácností v České republice – společnost UPC pokračovala s investicemi do rozšiřování své optické sítě, díky čemuž počet domácností připojených na giga-ready širokopásmovou síť UPC v České republice dosáhnul 1 524 000 domácnostícož je o 41 200 více než na konci třetího čtvrtletí 2017.
  • Happy Home® – pokračující kampaň, jejímž cílem je poskytnout více hodnoty pro zákazníky, podpořila ve 3. čtvrtletí růst prodeje TV, internetových a telefonních služeb se značkou UPC na celkový počet 1 224 800, což je až o 58 700 více než na konci 3. čtvrtletí 2017.

Společnost UPC Česká republika k 30. 9. 2018 evidovala 1 224 800 služeb, včetně:

Internet TV Telefon
503 300 536 800 184 700
+11 200 v porovnání

s Q3 2017

+15 500 v porovnání

s Q3 2017

+32 000 v porovnání

s Q3 2017

Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika:

„Společnost UPC zaznamenala na českém trhu ve třetím čtvrtletí výrazný růst zájmu o digitální služby a dosáhla růstu prodeje ve všech segmentech. Spolu s pokračující expanzí širokopásmové sítě k tomu přispěly také další kroky vedoucí ke zkvalitňování péče o zákazníky, včetně zvyšování rychlosti internetového připojení pro všechny zákazníky, výměny modemů za špičkové WiFi routery, přidávání nových HD stanic atd. V nadcházejícím období budeme nadále obohacovat naši nabídku a přinášet inovace, a tím ještě více naplňovat očekávání a požadavky našich zákazníků v souladu s naším sloganem Užijte si každý moment.“ 

Více hodnoty pro zákazníky digitálních služeb

S nabídkou Happy Home® a kampaní se sloganem „Užijte si každý moment“ společnost UPC přinesla více hodnoty pro zákazníky a posílenou konektivitu, podpořenou zvyšováním internetových rychlostí až do 500 Mb/s jak pro nové, tak pro stávající zákazníky, včetně výměny modemů za špičkové WiFi routery, Connect Boxy. Superrychlou a stabilní WiFi a nekonečnou zábavu si díky tomu mohou vychutnávat všichni členové domácnosti na všech připojených zařízeních, kdykoli a v každém koutě domova. I tato fakta podpořila ve 3. čtvrtletí 2018 nárůst prodeje internetových služeb na celkových 503 300, což je až o 11 200 služeb více než na konci 3. čtvrtletí 2017.

Výrazný růst prodeje zaznamenala společnost UPC  i v segmentu TV služeb, jejichž počet na konci září tohoto roku dosáhnul 536 800, což je o 15 500 více oproti stejnému období minulého roku. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o TV služby přispělo také přidávání nových HD i SD stanic do digitální televize, jejichž počet dostáhnul více než 160, z toho 80 stanic je v HD kvalitě. Programová expanze se ve třetím čtvrtletím nevyhnula ani mobilní televizi Horizon Go, v  níž si zákazníci mohli vybrat z více než 120 televizních stanic, či online videotéku MyPrime, která nabízí více než 2000 seriálových a filmových titulů. Společnost UPC evidovala na konci září také růst v segmentu uživatelů telefonních služeb, jejichž počet na konci 3. čtvrtletí 2018 dosáhnul 184 700, což je o 32 000 více než na konci třetího čtvrtletí 2017.

Přes 1,5 mil. domácností s přístupem na giga-ready širokopásmovou síť

Digitální služby společnosti UPC v České republice byly na konci 3. čtvrtletí 2018 zpřístupněny až pro 1 524 000 domácností, což meziročně představuje růst až o 41 200 domácností. Je to výsledek pokračujících investicí do rozšiřování kabelové sítě, které jsou součástí víceletého investičního plánu společnosti Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury pro milióny nových domácností napříč Evropou.

O UPC a Liberty Global

Společnost UPC patří mezi největší poskytovatele TV, internetových a telefonních služeb v České republice. Pro své zákazníky neustále zkvalitňuje své služby, které zahrnují digitální a mobilní televizi s nabídkou programů všech žánrů včetně stanic v HD kvalitě, širokopásmové internetové připojení a telefonní služby. Pro více informací o společnosti UPC v České republice navštivte stránky www.upc.cz.

Společnost UPC Česká je součástí společnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), největšího světového mezinárodního poskytovatele TV a širokopásmových služeb, působícího pod značkami Virgin Media, Unytimedia, Telenet a UPC v 12 zemích v Evropě. Více informací o Liberty Global najdete na stráncewww.libertyglobal.com.

Reklamy