Značka Heineken připravila limitovanou edici lahví s UEFA etiketou

Praha 15. dubna 2019 – Fanoušci fotbalu se letos opět dočkají limitované edice značky piva Heineken, která se každoročně prodává u příležitosti závěrečných zápasů Ligy mistrů UEFA v přibližně třech desítkách zemí. Také v České republice limitovaná edice v obchodech dočasně nahradí standardní balení. Značka Heineken je partnerem slavné Ligy mistrů UEFA už třináctým rokem.

Letos budou mít milovníci fotbalu k dispozici 2500 hektolitrů piva prémiové značky Heineken, a to v lahvích o objemu 0,4 litru. Jejich originální UEFA etikety zdobí pohár pro vítěze. Ke koupi jsou v obchodní síti od konce března.

Prestižní fotbalovou soutěž pořádá Evropská fotbalová asociace a hrají ji nejlepší kluby evropských lig, které touží získat pohár – jednu z nejslavnějších trofejí. Pro značku Heineken je proto ctí být dlouhodobým partnerem této slavné fotbalové soutěže.

Pivo značky Heineken původem z Amsterodamu patří k ikonám mezi pivními značkami a ztělesňuje nejhodnotnější značku mezinárodního prémiového piva na světě. Prosazuje se na trzích ve více než 190 zemích světa.. Heineken je celosvětově významným partnerem prestižní fotbalové Ligy mistrů, Formule 1, filmů s Jamesem Bondem, ale také řady hudebních festival. Heineken miluje světové metropole a chce, aby v městech proudil život.

Reklamy