Praha, 13. května 2019 – Společnost L’Oréal představí na pařížském veletrhu Viva Technology svoji vizi „Limitless Beauty“ (Krása bez omezení) prezentující budoucnost krásy a zákaznických zkušeností. Svět se nyní může seznámit s nejnovějšími technologickými inovacemi skupiny L’Oréal včetně hlasového ovládání, umělé inteligence či rozšířené reality.
Ředitelka pro digitální technologie společnosti L’Oréal Lubomira Rochet k tomu uvedla: „Jsme potěšeni, že se můžeme zúčastnit veletrhu Viva Technology, každoročního setkání zástupců ze světa technologií, probíhajícího ve Francii, naší domovské zemi. Máme díky tomu skvělou příležitost podělit se o naši vizi krásy, která je rozmanitá a přístupná všem, přizpůsobená potřebám a tužbám uživatelů po celém světě. Nové technologie včetně rozšířené reality, umělé inteligence či rozpoznávání hlasu nám umožňují nabízet všem našim zákazníkům stále personalizovanější a promyšlenější služby. Navíc si můžeme dovolit vyrábět agilnějším a udržitelnějším způsobem, dokážeme zapojit do tvůrčího procesu spotřebitele a nabídnout jim naše produkty a služby kdykoli a kdekoli.“
Návštěvníci veletrhu mají možnost objevovat čtyři výstavní prostory, určené k prezentaci krásy budoucnosti
Neomezené možnosti technologií
- Jako jednu ze svých stěžejních novinek letošního roku představí L’Oréal virtuálního vlasového poradce Virtual Hair Advisor. Tuto službu vyvinula společnost ModiFace, která je součástí skupiny L’Oréal a zaměřuje se na rozšířenou realitu a umělou inteligenci. Virtual Hair Advisor umožní návštěvníkům vyzkoušet si prostřednictvím hlasových příkazů různé vlasové odstíny a získat také profesionální poradenství odborníků společnosti L’Oréal.
- SkinConsultAI od Vichy je digitální konzultant pro diagnostiku pleti, vyvinutý na základě spolupráce s dermatology. Dokáže odhalit příznaky stárnutí a nabídnout na míru šitou péči o pleť. Tato technologie, vyvinutá ve spolupráci se společností ModiFace a s týmem pro výzkum a inovace L’Oréal, je založena na patnácti letech vědeckého výzkumu stárnutí pleti a využívá umělé inteligence.
- Effaclar Spotscan od La Roche-Posay se jmenuje webová aplikace, vyvinutá ve spolupráci s dermatology a určená pro analýzu pokožky se sklony k akné. Tato služba využívá umělé inteligence a na základě vědeckých údajů poskytuje poradenství a osobní doporučení k nápravě lézí od akné, brání jejich dalšímu zhoršování a v případě potřeby zajistí konzultaci s dermatologem.
Neomezená personalizace
- Shade Finder od Lancôme se nazývá moderní technologie, založená na umělé inteligenci. Dokáže přímo na prodejním místě doporučit odstín make-upu, jenž nejlépe splní potřeby zákaznice. Tato personalizovaná služba se v současnosti zavádí v celosvětovém měřítku na více než tisícovce prodejních míst.
- L’Oréal poprvé přestaví My Little Factory, technologickou inovaci, která do budoucna umožní v masovém měřítku výrobu personalizovaných make-upů.
Neomezená kreativita: Imerzivní zóna s 360stupňovým obrazem umožní návštěvníkům objevovat kosmetické trendy z celého světa, na sociálních sítích vyhledávané umělou inteligencí.
Neomezená agilita: V zájmu objevování designu nových vůní značek Lancôme a Viktor&Rolf se návštěvníci více dozvědí o 3D tisku a možnostech personalizace, případně si mohou vyzkoušet nový prodejní automat na rtěnky od Giorgio Armani s integrovaným virtuálním testováním odstínu prostřednictvím ModiFace.
O společnosti L’Oréal
Společnost L’Oréal zůstává již více než 100 let oddána kráse. Jedinečné mezinárodní portfolio skupiny L’Oréal obsahuje 36 různých značek, které se navzájem doplňují. V roce 2018 společnost vykázala obrat ve výši 26,9 mld. Euro a celosvětově zaměstnává na 86 000 lidí. Jako přední světová kosmetická společnost je L’Oréal se svými produkty zastoupena ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových maloobchodních a internetových prodejnách. Strategie společnosti L’Oréal je založena na výzkumu a vývoji. Specializovaný tým 3 993 výzkumných pracovníků v centrech na celém světě plní svou prací kosmetická přání žen. Závazek udržitelnosti společnosti L’Oréal pro rok 2020 v podobě programu „Sdílet krásu se všemi“ vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny.
Další informace najdete na stránkách http://mediaroom.loreal.com/en/
„Tato tisková zpráva není nabídkou k prodeji a nenavádí ke koupi akcií společnosti L’Oréal. Pokud chcete získat více informací o společnosti L’Oréal, jsou vám k dispozici veřejné dokumenty registrované ve Francii s Autorité des Marchés Financiers, které jsou k dispozici také v angličtině na naší internetové stránce www.loreal-finance.com. Tato tisková zpráva může obsahovat několik výhledových prohlášení. Přestože se společnost domnívá, že tato tvrzení jsou založena na rozumných hypotézách, platných ke dni zveřejnění tohoto vydání, tyto hypotézy jsou ze své povahy vystaveny rizikům a nejistotám, jež mohou způsobit, že se skutečné výsledky budou podstatně lišit od těch, které jsou uvedeny nebo předpokládány v této tiskové zprávě.“