InSPORTline si vybral Business Factory

Vedení značky inSPORTline se rozhodlo své sociální sítě v Česku a na Slovensku svěřit Business Factory. Kromě sportovní komunity čítající 275 000 fanoušků se spolupráce týká i jejich motorkářského brandu W-TEC. Cílem je nejen nárůst fanoušků a engagementu, ale také podpora prodeje.

Na začátku se Business Factory starala o komunikaci značky motorkářských doplňků W-TEC, kde se během prvního měsíce agentuře podařilo 3x zvýšit počet sledujících na Instagramu a zároveň dosáhnout čtyřnásobného nárůstu engagementu na facebookové stránce. 

Na základě těchto výsledků se spolupráce rozšířila o správu sociálních sítí a přípravu kampaní pro značku inSPORTline. Business Factory se nyní věnuje rozvoji obou značek také na Slovensku. Spolupráce zahrnuje nejen strategii, přípravu a správu pokročilých výkonnostních (brandových, prodejních) kampaní, ale i celkovou komunikační strategii a tvorbu obsahu pro sociální sítě, přípravu kreativy, influencer marketing a správu komunity. V průběhu dosavadní spolupráce se agentuře podařilo dosáhnout návratnosti prostředků vložených do reklamy (ROAS) přes 400 %, u nejvýnosnějšího příspěvků na profilu W-Tec byla návratnost dokonce více než 9500 %.

“Komunikaci našich značek na sociálních sítích vnímáme jako zásadní článek nejen při budování značky, ale celého vztahu se zákazníkem. Hledali jsme proto silného partnera se zkušenostmi a specializací přímo na toto téma. U Business Factory jsme našli obé, navíc nás oslovil zábavný a přitom profesionální přístup na úrovni, na kterou v oboru social media jen tak nenarazíte,” hodnotí spolupráci Ladislav Vichánek, marketing manager inSPORTline.cz

InSPORTline je českým výrobcem a dovozcem fitness vybavení, sportovního zboží, produktů pro volný čas. Mimo to vlastní také značku motocyklových doplňků W-TEC. V Česku a na Slovensku provozuje internetové obchody a síť kamenných prodejen. 

V Brně, 7. 10. 2019

Business Factory je technologický partner pro online marketing s vlastními reklamními technologiemi a expertními zkušenosti s klienty z různých oborů. Našim klientům poskytujeme technologická řešení na míru a posouváme hranice možného jejich online marketingu po celém světě. Firma je na trhu od roku 2009. Od té doby se stala oficiálním partnerem Facebooku i Googlu a otevřela 5 poboček po celém světě. Náš mezinárodní online magazín Newsfeed a odborná konference Newsfeed DAY přispívají ke vzdělávání v oblasti online marketingu.

Reklamy