Business Factory získala důvěru Facebooku díky inzertní platformě ROI Hunter

Business Factory je nejnovějším členem Facebook® PMD (Preferred Marketing Developer) programu. Partnerství získala v nejprestižnější oblasti: Facebook Ads (reklama) a zařadila se mezi cca 50 firem na celém světě. Facebook tak ocenil nástroj ROI Hunter, který propojuje Facebook Ads, Google Analytics a XML products feed (soubor s informacemi o zboží v e-shopech). ROI Hunter je vytvořen speciálně pro větší e-commerce klienty a pomáhá jim dosáhnout požadované návratnosti investic do reklamy (Return On Investment). Ukazuje se tak, že Facebook již zdaleka není pouze marketingovým nástrojem pro podporu značky, ale plnohodnotným prodejním kanálem. (TZ)

Business Factory, česká firma založená v roce 2007, je agentura zaměřená na e-commerce segment a pomáhá klientům s růstem a škálováním jejich podnikání. ROI Hunter vznikl původně jako interní projekt zaměřený na efektivnější práci s reklamou na Facebooku, při které by bylo možné využívat pokročilé funkce a možnosti nedostupné v samotném Facebooku nebo nejčastěji používaných nástrojích třetích stran.

Výsledky předčily očekávání, a proto byla vytvořena další verze, již otevřená zájemcům z řad velkých e-shopů (ROI Hunter používá například Alza, Tesco, Invia, Slevomat, Zoot, Tarifomat a další).  Čísla mluví sama za sebe: „Způsob, jakým pracujeme s Facebook Ads, nám umožňuje přinést klientům požadovanou návratnost investic na podstatných objemech. Porážíme Google v hodnotách návštěvnosti, konverzích i dalších KPI – a to i v „last touch“ atribučním modelu,“ shrnuje Karel Tlusťák, zakladatel Business Factory.

ROI Hunter pomáhá firmám čelit mnoha výzvám dnešního trhu. Například přes 57 % zákazníků používá dvě a více zařízení, než dojde k nákupu. Výhodou Facebooku je, že uživatelé jsou na něm přihlášení jak na mobilu, tak na počítači: na rozdíl od cookies Googlu je možné sledovat jednoho uživatele nezávisle na zařízení a tak lépe chápat jeho nákupní chování. ROI Hunter má také odpověď na další palčivý problém: velké e-shopy mají tisíce položek v každé kategorii, ale uživatelé nemají čas ani chuť trávit dlouhou dobu vybíráním – z rozsáhlého výzkumu na vlastních datech Business Factory zjistila, že během průměrné návštěvy si prohlédnou průměrně jen 5 produktů. Řešení, které nabízí ROI Hunter, označujeme jako prediktivní remarketing. Návštěvníkovi se ukáže v reklamě nikoli nutně produkt, který viděl, ale díky propojení s Google Analytics a XML feedem se mu zobrazí nejrelevantnější nabídky z dané kategorie, a to bez ohledu na zařízení, na kterém se zrovna nachází. To je velmi vhodné například při využití Multi-Product Ads (tři výrobky v jednom inzerátu), lze také využít cílení na podobné návštěvníky (Lookalike Audience) a tak přivést zcela nové klienty.

Díky XML feedu se výrazně zrychluje možnost tvorby a správy velkého množství reklam. Lze automaticky využít jejich popisky, cenu či kategorii. Zároveň není vytvořena jedna reklama, ale celá sada reklam s různým cílením – ROI Hunter potom monitoruje výkonnost reklam pro každou skupinu zvlášť a může podle potřeby měnit jejich parametry. Pokud reklama vydělává, je možné ji ještě více podpořit, naopak při nízké návratnosti se reklama zastaví nebo se snižuje její cena. ROI Hunter disponuje vlastním API, což otevírá další možnosti pro integraci a škálovatelnost celé platformy.

Společnost Business Factory je specialistou v oblasti e-commerce a Direct Response. Její tým si zakládá na nadstandardní zákaznické péči a věří své práci – proto nabízí možnost vyzkoušet si ROI Hunter na měsíc zdarma. Bezplatné je i zaškolení a není požadovaný dlouhodobý úvazek. Pavel Šafařík, projektový manažer, to komentuje: „Věříme, že naše platforma se zákazníkům vyplácí a vede k vyšším investicím do Facebook reklamy – protože vidí výsledky. Business model je jasný – rosteme s klienty, protože jejich úspěch se nám vyplácí, získáváme procenta z mediálního rozpočtu.“ Business Factory je první firma ve střední a východní Evropě, která dosáhla na pozici Preferred Marketing Developer v oblasti Facebook Ads. Na uzavřeném setkání pro zákazníky Facebooku představil ROI Hunter Peter Podolinský (Client Partner pro Českou republiku a Slovensko) a doporučil jej jako jeden z nejpokročilejších nástrojů na Facebook Ads celosvětově.

Pro více informací a měsíční trial zdarma navštivte: http://www.roihunter.com

Publikujeme o FB Ads a výkonnostním marketingu na našem blogu, můžete si také stáhnout naše případové studie a white papery. Staňte se fanoušky na FB: http://www.facebook.com/roihunter nebo nás sledujte na Twitteru: http://twitter.com/roihuntercom

 

Reklamy