Up Česká republika inovuje eStravenku

Rozšiřuje partnerskou síť, spouští aplikaci Můj Up a zrychluje proplácení

Elektronická stravenka společnosti Up Česká republika eStravenka, která byla uvedena na trh v loňském roce, prochází zásadní proměnou. Hlavní novinkou je rozšíření sítě restaurací a dalších partnerů díky spolupráci se společností Mastercard. Další inovací je spuštění aplikace Můj Up, která pomůže zaměstnavatelům i zaměstnancům se správou eStravenek. Třetí velkou změnou je zrychlení proplácení karetních transakcí pro partnery, které nově probíhá do dvou dnů od uskutečnění.

V březnu roku 2018 spustila společnost Up Česká republika svou elektronickou stravenku, která by měla postupem času nahradit velkou část papírových stravenek. Oproti papírovým stravenkám umožňuje elektronická varianta strhávat z financí uložených na kartě přesnou částku, je také mnohem skladnější a placení s ní je rychlejší i pohodlnější. Nyní společnost eStravenku zásadně inovuje.

Nárůst o čtvrtinu

Největší změnou je výrazné rozšíření akceptačních míst díky spolupráci se společností Mastercard. Možnost zaplatit eStravenkou tak od jejího spuštění vzrostla o 27 % a aktuálně čítá více než 10 000 provozoven po celé České republice. Nově od poloviny října eStravenku akceptuje také například celá síť prodejen Penny market. Na novém webu eStravenka.cz byl navíc spuštěn jednoduchý vyhledávač provozoven, které eStravenku přijímají. Zaměstnanci mohou také sami přidávat tipy na své oblíbené restaurace, o jejichž zařazení by měli zájem.

Peníze do dvou dnů

Kromě rozšíření partnerské sítě společnost zrychluje proplácení finančních transakcí, po kterém volali zejména restauratéři a další partneři. „Rychlost proplácení je pro naše partnery zásadní téma a vnímali jsme z jejich strany poptávku po vylepšení. Nově tak mohou restaurace získat své finance z karetních transakcí eStravenky od své banky do dvou dnů,“ popisuje Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

Jednoduše z mobilu nebo počítače

V návaznosti na tyto změny zároveň Up Česká republika spouští aplikaci Můj Up, kde mohou zaměstnavatelé i zaměstnanci spravovat svůj účet vázaný na eStravenku. Zaměstnanci zde najdou informace o aktuálním zůstatku, přehled plateb i vyhledávač provozoven. Zaměstnavatel může v aplikaci Můj Up spravovat objednávky, vést seznam zaměstnanců i kontrolovat faktury.  

Kromě mobilní aplikace lze účet k eStravence spravovat i z počítače v nové online zákaznické zóně na stránce eStravenka.cz. „Naším cílem bylo přiblížit eStravenku uživatelům a jejich potřebám a usnadnit její využívání. Od začátku nám tak bylo jasné, že musíme k zásadnímu rozšíření akceptační sítě přidat i nové možnosti ovládání a správy eStravenky. Proto jsme vytvořili online zákaznickou zónu i mobilní aplikaci Můj Up, které by měly do budoucna zároveň usnadňovat komunikaci a řešení případných problémů,“ dodává Darek Filip, marketingový ředitel společnosti Up Česká republika.

Up Česká republika s.r.o., která zahájila své působení na českém trhu v roce 1995 pod názvem
Le Chèque Déjeuner, je součástí mezinárodní skupiny Up, která dnes působí v 29 zemích celého světa. Up ČR se specializuje na zaměstnanecké benefity, ale nabízí rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem. Schopnost analyzovat aktuální situaci klientů a navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, řadí společnost Up ČR k lídrům trhu určujícím trend v této oblasti. Více informací o společnosti na www.upcz.cz.