Plná Peněženka v Ranní show Leoše Mareše, na billboardech i na Primě

Cashbackový portál Plná Peněženka spustil svou letošní brandovou kampaň před Black Friday a vánočními nákupy. Spoty z interní dílny Plné Peněženky se budou do konce ledna objevovat před pořady na Primě. Do kampaně jsou zapojená i rádia – spoty poběží na rádiu ExpresFM a Frekvenci 1. O cashbacku lidé uslyší také v Ranní show Leoše Mareše na Evropě 2. Plná Peněženka si inhouse připravila také kreativu a grafiku k brandovým billboardům, bannerům a PPC a také k nákupním akcím na podporu prodeje, které na jejím webu běží pro uživatele po celý rok.

„Aktuální kampaní navazujeme na dlouhodobou podporu značky Plná Peněženka. Díky ní dokážeme e-shopům zapojeným do našeho cashbacku přivést ještě více zákazníků a zvýšit jim tak obrat. Tuto naši podporu e-shopy v předvánočním období obzvláště oceňují. Reklama v off-line médiích a outdooru, stejně jako pokračování v oblíbených sezónních akcí pro naše uživatele, nás odlišují od jiných českých cashbackových portálů,“ říká Josef Drobílek, marketingový ředitel Plné Peněženky.

V hlavních vysílacích časech se na všech stanicích televize Prima bude do poloviny letošního prosince a následně celý leden 2020 objevovat reklama Plné Peněženky. Sponzorskými spoty, které si sama připravila, navazuje na svou komunikaci na televizních kanálech z minulých let. Kampaň byla spuštěna také na Frekvenci 1 a ExpresFM. Plná Peněženka pro jednotlivé spoty vybrala speakery a připravila také scénáře. 

Plná Peněženka se zároveň představí v Ranní show na Evropě 2 s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým. Podílela se na přípravě obsahu několikaminutových spotů, které v ní zaznívají. V rámci show se navíc lidé mohou zapojit do telefonické soutěže o finanční ceny od Plné Peněženky. S Patrikem Hezuckým spolupracuje Plná Peněženka také na Instagramu, kam umístil video o tom, jak nákupy přes Plnou Peněženku mohou lidé ušetřit. 

Se svou brandovou kampaní, u které si sama vytvářela grafiku, míří Plná Peněženka také do onlinu – sociální sítě a PPC a do outdooru. Billboardy a bigboardy uvidí lidé ve velkých městech, především v Praze, Brně a Ostravě. 

„Plná Peněženka patří k úspěšným startupům československé online scény, a i přes obrovské výdaje, které dává na marketing a rozvoj projektu, je již třetím rokem po sobě v černých číslech. Zároveň již několik let patří mezi významné hráče v oblasti motivace uživatelů k nákupům online,” doplňuje Josef Drobílek. 

Plná Peněženka totiž podporuje návštěvnost webu nejen marketingovými aktivitami, ale také pořádáním nákupních akcí pro stávající i nové uživatele. Marketingovou kampaň teď podpoří například vánoční kalendář, kde si uživatelé mohou každý den otevřít jedno okénko s exkluzivní nabídkou jednoho ze zapojených e-shopů – většinou slevu na vybrané produkty nebo celý sortiment. Všechny tyto kampaně, díky kterým dokáže zapojeným e-shopům dovést ještě více zákazníků, si připravuje Plná Peněženka sama.