Plná Peněženka je mezi lidmi nejznámějším cashbackem, popularitu mu zajišťují i každodenní akce a soutěže

Plná peněženka je nejznámějším českým cashbackovým portálem. Podle výzkumu agentury GFK dosahuje její spontánní znalost 18 % a navozená pak dokonce 47 %. Její známost a také oblíbenost stoupá i proto, že na každý den připravuje akce a soutěže, do kterých zapojuje nejen zákazníky ale také samotné e-shopy. Celých 40 % uživatelů dorazí na Plnou Peněženku původně z jiného důvodu, než je přímý nákup, ale díky inspiraci na webu nakonec často v nějakém ze zapojených e-shopů nakoupí.

„Od začátku jsme se věnovali výkonnostnímu marketingu a od roku 2017 kontinuálně budujeme značku. Získáváme nové zákazníky a lidé se k nám vracejí nejen kvůli tomu, že jsou s námi spokojeni, ale také proto, že konkurenci ani neznají, což potvrzuje i průzkum, který si necháváme každoročně zpracovat. O Plné Peněžence ví už téměř polovina Čechů, kteří nakupují na internetu,“ říká Josef Drobílek, marketingový ředitel Plné Peněženky.

Podle výsledků průzkumu agentury GFK, který proběhl na reprezentativním vzorku internetové populace, dosahuje spontánní znalost brandu Plná Peněženka celkem 18 %. Téměř každý pátý člověk v České republice tady zná Plnou Peněženku. Pokud dostanou seznam jednotlivých cashbacků, zná ji z něj dokonce 47 % lidí. U druhého v pořadí je to 10, respektive 37 % internetové populace. 

„Návštěvnost a známost Plné Peněženky podporujeme také prostřednictvím akcí a soutěží pro uživatele, které u nás probíhají každý den. Seznam všech akcí, které proběhnou do konce letošního roku, jsme poslali i našim partnerským e-shopům. Mohou se do nich zapojit zvýhodněnou cenou, poskytnutí produktu ke zpracování recenze nebo mohou produkt dát jako cenu do soutěže. Případně také tím, že nám dají včas vědět o vlastní akci. Díky tomu, že o našich akcích vědí několik měsíců dopředu, mohou s propagací počítat ve svých vlastních marketingových plánech nebo při přípravě na vánoční prodeje,“ vysvětluje Josef Drobílek.  

Už v příštím týdnu spouští Plná Peněženka v Česku i na Slovensku další marketingovou akci „Vánoce first minute“, která je zaměřena právě na podporu vánočních prodejů. V jejím rámci budou prezentovány tipy na vánoční dárky, které nabízejí zapojené e-shopy. Ta bude následována akcí „Winter is coming“, kde se neotřelou formou podpory dočká zimní nabídka e-shopů. Do dalších akcí a soutěží se mohou e-shopy zapojit až do konce roku. Kromě recenzí nebo newsletterů připravuje Plná Peněženka pro podporu prodeje e-shopů i videa, u kterých kromě kamery řeší interně také scénář a režii. 

Akce a soutěže přivedou na web Plné Peněženky tisíce lidí denně. Celkem 40 % ze všech uživatelů dorazí dokonce jen kvůli nim. „Naši uživatelé jsou už zvyklí, že se u nás mohou prakticky neustále zapojit do akcí či soutěží, a i proto na Plnou Peněženku pravidelně chodí. I když neměli původně v plánu nakupovat, přesto často nakonec nákup uskuteční, protože je nabídka e-shopů na Plné Peněžence zaujme, například díky recenzím,“ uvádí Josef Drobílek.

Výsledky výzkumu a svůj plán na podporu dalšího zvýšení obratů zapojených e-shopů prezentovala Plná Peněženka na 2. Inspirativním setkání s osobnostmi e-commerce pořádané Affiliate Clubem. Tématem konference bylo efektivní budování značky a využití affiliate marketingu. 

Reklamy