Atmoskop.cz spustí o Vánocích největší kampaň, investuje 5,5 milionu korun

Praha, 18. listopadu 2019 – Společnost LMC zahájí dosud největší reklamní kampaň k propagaci Atmoskop.cz, stránky s hodnocením zaměstnavatelů z první ruky. Televizní spoty a rozsáhlá kampaň online v hodnotě 5,5 milionu mají na stránky s hodnocením zaměstnavatelů přivést každého, kdo hledá práci. 

Nejrozsáhlejší kampaň, která kdy Atmoskop propagovala, odstartuje během vánočních svátků a bude pokračovat i celý leden. Projekt společnosti LMC, který od roku 2017 nabízí podrobné informace o zaměstnavatelích z první ruky přímo od jejich stávajících i bývalých zaměstnanců, bude v příštích týdnech skutečně nepřehlédnutelný, zásah reklamy bude masivní. Alespoň jednou by ji mělo vidět 80 % populace České republiky, 70 % pak více než pětkrát. Reklamní spoty se objeví v České televizi, v TV Nova a na Primě, kampaň bude silná také v online prostředí. LMC plánuje do propagace investovat 5,5 milionu korun. 

Cílem je zdvojnásobit znalost Atmoskopu, říká Adam Hazdra, manažer projektu Atmoskop. „Atmoskop se má stát místem, které navštíví skutečně každý, než pošle životopis potenciálnímu zaměstnavateli.“ 

Atmoskop.cz pomáhá lidem v rozhodování, který ze zaměstnavatelů je pro ně nejvhodnější. Na Atmoskopu naleznou návštěvníci skoro 115 tisíc hodnocení bezmála 26 tisíc firem. Těží z něj však i zaměstnavatelé. Lepší informace o přístupu a životě uvnitř vybrané společnosti přivedou kandidáty, kteří se do daného prostředí nejvíce hodí. Personalisté a manažeři navíc díky Atmoskopu získají přehled, čeho si zaměstnanci na práci u nich nejvíce cení a kde jsou naopak příležitosti ke zlepšení. 

O LMC

Společnost LMC už přes dvacet let prosazuje změny na českém trhu práce. Do její rodiny patří kariérní portály Jobs.cz, Prace.cz a vzdělávací portál Seduo.cz, mobilní aplikace Práce za rohem, či online služby pro personalisty Teamio a Jobote. LMC se podařilo úspěšně expandovat i do Polska, kde si aplikaci Praca za rogiem stáhlo již více než milion uživatelů. LMC se snaží o neustálé zlepšování podmínek pro zaměstnance, rozšiřování možností pružnější a svobodnější práce, ale také zodpovědnosti za vlastní kariéru, a to především skrze celoživotní vzdělávání.