LCG New Media obstará sociální sítě pro Cinema City

Fullservisová digitální agentura LCG New Media bude nově pracovat pro Cinema City. Na starosti bude mít komunikaci na sociálních sítích, konkrétně kreativu a tvorbu obsahu na Facebooku, Instagramu a dalších platformách.

Cinema City provozuje v sedmi českých městech dvanáct multiplexů a jeden megaplex. Vybraná kina nabízí exkluzivně technologie IMAX či 4DX, diváci si mohou také užít VIP zónu, která je jedinečným spojením restaurace a kina. Právě na tyto exkluzivity a tematické akce se bude agentura LCG NM při komunikaci na sociálních sítích zaměřovat, s cílem vytvořit kreativní a zábavnou formu propagace.

„Sociální sítě jsme svěřili do péče nové agentury s tím, že je to pro nás nejdůležitější komunikační kanál. Od digitální agentury máme tedy velmi vysoké očekávání a jsme rádi, že v LCG New Media tuto naši výzvu přijali,“ říká Jiří Švancara, marketingový manažer Cinema City.

LCG New Media pracuje pro BAYER, STOCK, HONOR, Edenred, Galerii Harfa, Schuelke, festivaly HradyCZ, MAPO Group, Nemocnici Šumperk, Loterii Korunka, Festo, Grandhotel Pupp, Bondster a další firmy. V referencích má společnosti jako Omega Pharma, Bubbleology, BTL, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, BigBoard nebo Ferring. Více informací najdete na www.lcgnewmedia.cz.

O LCG NEW MEDIA:

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketingu. Jsme partnerem Google. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Propojujeme online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků. Více informací na www.lcgnewmedia.cz/.