CZECH MEDIA INVEST ve spolupráci s Rockaway Capital posiluje v segmentu mediálních digitálních aktivit

Společnost CZECH MEDIA INVEST a.s. (CMI) se v partnerství s Rockaway Capital rozhodla přistoupit k realizaci kroků, které by měly vést k posílení její pozice jako jednoho z lídrů v oblasti mediálních digitálních aktivit a významně akcelerovat její růst. Konkrétně půjde o tato opatření:

CMI majetkově vstoupí do firmy Gjirafa z portfolia Rockaway a zároveň CMI a Gjirafa vytvoří společnou platformu pro vývoj technologií, které CMI může implementovat v rámci svého evropského mediálního portfolia. Pro CMI jde o rozšíření svého současného geografického působení o trhy balkánského regionu a současně o posílení vlastní technologické kompetence. Gjirafa vyvinula a používá platformu, která je od svého začátku postavená pro online prostředí, čímž CMI získá ověřené know-how a fungující nástroje. Další interní vývoj této platformy by měl vést až ke schopnosti nabídnout ostatním mediálním společnostem plně konkurenceschopné a komplexní State-of-the-art technologické řešení, z něhož budou profitovat jak čtenáři, kteří získají atraktivnější částečně personalizovaný obsah, tak i inzerenti, jež poptávají reklamní zásah konkrétních cílových skupin. Růst čtenosti a lepší cílení reklamy by mělo vést k vyšším inzertním příjmům vydavatelských domů.

Klíčová česká dceřiná společnost Czech News Center (CNC) zároveň zahájí strategickou spolupráci s internetovou televizí MALL.TV v oblasti videoprodukce a inzertní propozice v rámci online video reklamy. MALL.TV tímto krokem poskytuje CNC možnosti pokročilého cílení a práci s big data pod vedením výkonného ředitele MALL.TV Juraje Felixe. Zároveň tímto dojde od 1. 4. 2020 ke zřízení pozice Co-CEO v CNC, kde stávající generální ředitelku Libuši Šmuclerovou doplní právě Juraj Felix, který se tak stane spoluzodpovědným za celkové řízení a tvorbu zejména online strategie CNC, a plně převezme odpovědnost za rozvoj digitálních assetů a videa. Juraj nadále zůstává zodpovědným za výkon a ekonomické výsledky internetové televize MALL.TV ve skupině MallGroup.

CZECH NEWS CENTER a. s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.