Isobar pomohl vzedmout vlnu naděje na pomoc českým zdravotníkům #VLNANADEJE

Praha – Kreativní agentura Isobar, která je součástí sítě Dentsu Aegis Network, připravila ve spolupráci s Nadačním fondem Kapka naděje a televizní stanicí FTV Prima dobročinnou kampaň #VLNANADEJE na podporu nemocnic a zdravotníků bojujících s virem COVID-19. Kampaň, která zahrnovala komunikaci na sociálních sítích, spolupráci s influencery i televizní pořad v hlavním vysílacím čase, vznikla za neuvěřitelných sedm dní. Během tří dnů od spuštění komunikace se povedlo vybrat téměř 6 000 000 Kč.

“Nadační fond Kapka naděje dokázal hned na počátku pandemie zajistit zdravotnický materiál za více než 10 milionů korun. Ochranné pomůcky byly obratem rozvezeny do 45 nemocnic po celé republice, ani takový objem pomoci ale nestačil. Potřebovali jsme v rekordním čase získat další finanční prostředky na zakoupení ochranných pomůcek a především na diagnostické přístroje pro české zdravotníky. Vlna solidarity, kterou se nám společně s agenturou Isobar a FTV Prima podařilo vyvolat, nám doslova vyrazila dech,” vysvětluje Jan Fischer, ředitel Nadačního fondu Kapka naděje.

Kampaň, která si klade za cíl vybrat celkem 10 000 000 Kč, je stále možné podpořit a to buď prostřednictvím finančního příspěvku přes platební bránu na www.kapkanadeje.cz nebo zasláním DMS ve tvaru DMS KAPKANADEJE 30, 60 nebo 90 na číslo 87 777

“Bylo nám jasné, že doslova závodíme s časem. Rozhodli vsadit vše na jednu kartu a vzedmout jednu masivní vlnu veřejného zájmu. Protože když každý z nás přispěje aspoň kapku, vyvoláme vlnu, která dokáže zaplavit nemocnice potřebným materiálem,” doplňuje Pavel Flégl, Executive Creative Director kreativní agentury Isobar.

Kampaň byla spuštěna 7. dubna 2020 na sociálních sítích Nadačního fondu Kapky naděje. K výzvě se obratem připojila řada Social media influencerů a významých osobností českého veřejného života. Pomyslným vrcholem byl pak charitativní večer na FTV Prima, který běžel v sobotu 11. dubna v hlavním vysílacím čase. Pořadem diváky provázel Libor Bouček a výzvu přišla podpořit Marta Kubišová, Eva Holubová, Petr Čech, Martin Dejdar, Dara Rolins a doslova desítky dalších významných osobností. Pořad se vymykal svou netradiční dramaturgickou koncepcí, ale opět i rekordním časem, ve kterém vzniknul.

Vizuální materiály: https://www.dropbox.com/sh/t6xh75elbaq671i/AADsu2J2fPn5EPo6EgQT-qCGa?dl=0

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 40 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, Vizeum, iProspect, Isobar a Spectra. www.dentsuaegisnetwork.com