Marketing české sociální sítě pro rybáře Fishsurfing vede Randus

Praha, 9. června 2020 – Marketingový manažerem dokončené sociální sítě pro rybáře Fishsurfing se stal Jan Randus (27). Ve stejnojmenné firmě, jenž mobilní aplikaci vyvinula, je zodpovědný především za její vstup na globální trh a získání alespoň milionu registrovaných uživatelů do konce letošního roku.

„Vždy mě přitahovaly ambiciózní projekty, kde dostanu potřebnou flexibilitu a výsledky vaší práce jsou vidět. Práce pro Fishsurfing je pro mě velkou výzvou a naplňuje mě, protože kombinuje práci s daty a kreativitu zároveň. Není to klasický e-commerce, ve kterém jsem se dosud pohyboval, ale čistokrevný marketing mobilní aplikace, což je trochu něco jiného,“ uvedl Jan Randus. Ve firmě Filipa Domoráda, která aplikaci vyvinula, již dříve externě vypomáhal s online reklamou na sociálních sítích.

„Fishsurfingu jsem se rozhodl věnovat naplno i proto, že třeba jen v průběhu samotného vývoje aplikace se do ní zaregistrovalo přes sto tisíc testujících uživatelů z celé Evropy,“ doplnil Randus, podle kterého dodnes nikdo nevytvořil mobilní aplikaci, která by ujednotila rybářskou komunitu do jedné platformy napříč státy a kontinenty, například prostřednictvím integrovaného překladače, jenž uživatelům umožňuje vzájemnou komunikaci bez znalosti cizí řeči napříč zeměmi anebo snadné přeložení obsahových článků a blogů z celého světa

Do české softwarové firmy přichází z úspěšného startupu Roivenue, kde v posledních dvou letech vytvářel technologická řešení pro integraci dat mezi různými platformami a radil mnoha klientům s jejich využitím v marketingu. Svoji profesní kariéru začínal v agentuře Socialsharks jako specialista Facebookové reklamy. Po dvou letech práce v agentuře přešel do módního e-shopu Bibloo, kde vedl tým sociálních médií.

Jan Randus vystudoval bakalářský obor Statistické metody v ekonomii na Vysoké škole ekonomické v Praze. Později získal titul Master v oblasti marketingu na Vrije Universiteit v Amsterdamu. Příležitostně přednáší na odborných konferencích zaměřených na práci s daty a reklamou na sociálních sítích.

Ve svém volném čase rád sportuje, cestuje, projel například celou jihovýchodní Asii nebo Spojené státy, věnuje se botanice a je spolumajitelem dostihového koně.

O Fishsurfingu

Mobilní aplikace Fishsurfing umožňuje jejím uživatelům prostřednictvím vlastní sociální sítě vzájemně sdílet rybářské úlovky, objevovat nové revíry i místní průvodce po celém světě. Firma Filipa Domoráda, která aplikaci vyvinula, plánuje v nejbližších dnech vstoupit na globální trh a do konce roku 2020 získat alespoň milion registrovaných uživatelů. Přestože vývoj aplikace zabral několik let, teprve počátkem letošního roku byla aplikace dokončena a připravena k jejímu ostrému spuštění. 

Již nyní tak například obsahuje největší databázi lokálních průvodců, nikoli firem, ale reálných lidí nebo databázi čtyř tisícovek soukromých revírů po celé Evropě anebo stejný počet kamenných rybářských prodejen. V druhé polovině letošního roku vývojářská firmy Fishsurfing navíc plánuje implementovat do aplikace největší celosvětovou databázi rybářských soutěží a postupně ji doplňovat i o databázi evropských státních revírů. Mobilní aplikace je dostupná jak pro iOS platformu, tak Android a je přeložena do osmnácti světových jazyků.