Komunikaci energetického kávového nápoje wkup od Melitty připraví Isobar a Bistro Social

Výběrové řízení na launch kampaň nového energetického nápoje od společnosti Melitta vyhrály agentury Isobar a Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network.

Praha – Melitta je tradiční rodinnou značkou s německými kořeny. Společnost stojící za vynálezem prvního kávového filtru a přípravy kávy metodou překapávání je u nás známá zejména díky prodeji plnoautomatických kávovarů. Na podzim vstupuje na český a slovenský trh s novinkou nabitou energií. Energetickým kávovým nápojem wkup. 

I přes velmi kompaktní balení v sobě wkup obsahuje sílu dvojitého espressa. Čistá filtrovaná káva je tak zdravou alternativou k tradičním energetickým nápojům.

Do výběrového řízení byly přizvány 3 české agentury (Kaspen, 2FESH a Isobar) s cílem připravit strategii a launchovací komunikaci wkup pro offline, online a sociální sítě. Nakonec zvítězil koncept stojící na výrazném pojetí designu i messagingu právě od kreativní agentury Isobar.

„Pro komunikaci se nám podařilo najít signifikantní vizuální systém, který nám umožní jednoduše škálovat exekuce. Hrajeme si s kontrastem malého produktu a jeho velké síly. Vtipně dramatizujeme benefity, věnujeme se příležitostem ke konzumaci a nebojíme se ani lehce pošťouchnout konkurenci z řad energy drinků,“ říká kreativní ředitel Isobaru Pavel Flégl.

Strategický ředitel agentury Isobar Tomáš Preněk k tendru dodává: „Z pohledu strategie jsme v první řadě analyzovali kategorii. Ta je nabitá testosteronem, extrémními sporty a hudbou a v komunikaci jednotlivých značek velmi podobná. Proto jsme vycítili příležitost jít do kontrastu s tím, jak se značky v kategorii prezentují.“

„Isobar si nás získal prezentovanými koncepty, ale i formou a nadšením během samotné prezentace. Ačkoliv byl aktuální tendr zaměřen na komunikaci značky wkup, hledali jsme kreativního partnera pro dlouhodobou spolupráci na brandech z našeho foodového portfolia, které budeme uvádět na trh v příštích letech,“ doplňuje generální manažerka Melitty pro Česko a Slovensko Martina Hrušínská.

Vizuály: https://www.dropbox.com/sh/a49kktyabqels1c/AABEXplVlf7PWZpffh_eknUwa?dl=0

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc, sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur, Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace, Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni, Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 40 tisíci specialisty, V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, Vizeum, iProspect, Isobar a Spectra, www,dentsuaegisnetwork,com