Rezervace stolu i následné zaplacení útraty v jedné appce. Qerko spojuje síly s Restu a přináší kompletní digitální zážitek

Praha, 1. prosince – Stále oblíbenější platební aplikace Qerko, která je průkopníkem digitalizace v tuzemské gastronomii, se spojila s Restu, největším online průvodcem po restauracích v ČR, a přináší tak uživatelům novou funkcionalitu. Nově si budou moci zákaznicí rezervovat stůl přímo v aplikaci Qerko, což bude zvlášť užitečné v následujících týdnech, kdy bude kapacita podniků limitovaná 50% obsazeností. Jedinou podmínkou je, aby příslušný podnik využíval pro správu rezervací Restu. Pak už stačí jen kliknutí.

“Naším cílem je maximální zpříjemnění zážitku z návštěvy restaurace, proto jsme se rozhodli spolupracovat s Restu. I rezervace v podniku se podílí na celkovém dojmu z návštěvy podniku. Není nic horšího, než když dorazíte do své oblíbené restaurace, těšíte se na jídlo, ale mají plno, a tak vám nezbývá než odejít. Díky integraci Restu do Qerka, se vám to již nestane. Na pár kliknutí si totiž přímo v aplikaci uděláte rezervaci, stejnou aplikací zaplatíte, dáte obsluze spropitné a také dáte prostřednictvím recenze do restaurace vědět, jak se vám návštěva líbila,” říká Lukáš Kovač, spoluzakladatel a CEO Qerko.

Jak to funguje?

Jednoduše. U restaurací, které využívají rezervační systém Restu, si zákazník zařídí online rezervaci. Tu mu zpravidla personál velice rychle potvrdí. Pak už stačí jen dorazit a užít si kvalitní posezení u dobrého jídla a pití.

“Máme radost, že jsme navázali spolupráci s Qerkem a našli další cestu, jak jít hostům i restauracím naproti. Věřím, že možnost rezervovat si místo ve vybrané restauraci přímo z Qerka bez nutnosti přecházet do jiné aplikace, na jiný web nebo do restaurace dokonce volat, bude pro uživatele Qerka vítanou novinkou a restaurace osloví více hostů,” doplňuje Jiří Moskal, ředitel společnosti Restu.

Více o Qerku

Qerko je revoluce v gastronomii. Mobilní aplikace umožňuje zákazníkům pomocí QR kódu okamžitou úhradu útraty v restauraci. Každý může platit to, co měl. Už žádné dohromady či zvlášť a poprosím vás k pokladně. Obsluha má více času na samotný servis a ušetří čas strávený kasírováním. Qerko umožňuje svým podnikům skutečně poznat své zákazníky, odměnit je za věrnost a motivovat je k návratu. Data o platbách Qerko transformuje do vhledu restaurací o zákaznickém chování a CRM systému, ze kterého je jednoduché automatizovaně naplánovat kampaně na segmenty zákazníků na základě jejich nákupního chování. To vše, aniž by bylo narušeno soukromí uživatelů. Oproti platbě kartou dostává obsluha i větší spropitné. Služba je napojená přímo na pokladní systém, takže se veškeré platby propisují přímo do pokladny a obsluha je vidí. Navíc se při platbě přes aplikaci netisknou zbytečné účtenky. Qerko je rychlé, efektivní, bezpečné a zelené.