Firmy mají třikrát větší zájem o online vzdělávání než před krizí

  • Seduo.cz je i ve Finsku a míří na Slovensko
  • Mezi novými lektory jsou i gen. Petr Pavel nebo olympionik David Svoboda
  • V nabídce je přes 280 videokurzů, služba celkově registruje více než 400 000 studentů

Praha, 10. prosince 2020 – Online vzdělávání, které ještě před rokem české firmy považovaly za pouhý doplněk svých vzdělávacích aktivit, svou pozici od letošního března výrazně posílilo. Platforma pro online vzdělávání Seduo.cz, český lídr v této oblasti, zaznamenává více než trojnásobný zájem ze strany firem, příliv špičkových lektorů a připravuje expanzi na Slovensko.  

V první vlně firmy řešily své okamžité potřeby podle toho, jak přicházely. Nejprve se zaměřily na ovládání programů pro vzdálenou spolupráci, a poté na řízení lidí na home office,“ říká Jana Schnappelová, marketingová manažerka Seduo.cz. „V druhé vlně jsou daleko lépe připravené a mají mnohem lépe rozmyšlené, co od online vzdělávání očekávají. Hlavní důraz se přesouvá k tradičním oblastem: ovládání kancelářských programů a soft skills,“ vysvětluje Jana Schnappelová. Na Seduo.cz celkový počet studentů přesahuje 400 tisíc. Velká část z nich jsou koncoví uživatelé. Mezi firmami má Seduo.cz již více než 600 zákazníků s celkovými 20 tisíci firemními studenty. 

Online vzdělávání přitahuje také mnohem větší zájem lektorů. V letošním roce tak vznikly videokurzy s generálem Petrem Pavlem, olympionikem Davidem Svobodou nebo slovenskou tenistkou Dominikou Cibulkovou – v jejím případě ve slovenštině. „Intenzivně pracujeme na přípravě obsahu ve slovenském jazyce, právě na Slovensko totiž budeme Seduo.cz rozšiřovat,“ říká Jana Schnappelová a dodává: „Na obou trzích budeme nabízet stejný obsah, ale uživatelské rozhraní bude lokalizované vždy pro konkrétní zemi.“ Zatímco v přípravě slovenského obsahu je český tým Seduo.cz velmi aktivní, expanze do Finska probíhá jinak. Seduo.cz tam vystupuje především jako dodavatel vzdělávací platformy. 

Od ledna 2021 bude možné i užší propojení obsahu Seduo.cz a firemních vzdělávacích systémů, takzvaných LMS (Learning Management System). „Jednou možností je dodávat náš obsah do podnikového LMS, druhou cestou je přidat firemní obsah na Seduo.cz. Firmy si mohou zvolit, která cesta je pro ně lepší My budeme umožňovat obě varianty,“ uvádí Jana Schnappelová. Firemní obsah budou mít samozřejmě přístupný jen zaměstnanci dané firmy. „U našich kurzů si dáváme si záležet na kvalitě. Firmám, které připravují vlastní obsah, proto nabízíme vyzkoušené rady, jak online kurz připravit co nejlépe,“ uzavírá Jana Schnappelová.

O LMC

Společnost LMC už přes dvacet let prosazuje změny na českém trhu práce. Do její rodiny patří kariérní portály Jobs.cz, Prace.cz, vzdělávací portál Seduo.cz, portál s hodnoceními zaměstnavatelů Atmoskop.cz, mobilní aplikace Práce za rohem či online služba pro personalisty Teamio. LMC se snaží o neustálé zlepšování podmínek pro zaměstnance, rozšiřování možností pružnější a svobodnější práce, ale také zodpovědnosti za vlastní kariéru, a to především skrze celoživotní vzdělávání.

Označeno tagem