Pražský tým Proficia povede Lukáš Cikánek, společnost meziročně vzrostla o 60 %

Marketingová konzultační společnost Proficio, jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě, zaznamenala meziroční růst o 60 %. V návaznosti na úspěšné období otevírá nové kanceláře a posiluje svůj pražský tým, který bude nově fungovat pod vedením strategického ředitele Lukáše Cikánka. Skupina v reakci na pokračování loňského mimořádně úspěšného roku letos cílí na obrat přes 100 milionů. V plánu je také akvizice a tvorba několika nových brandů, které budou v rámci firmy fungovat samostatně.

Lukáš Cikánek se postaví do čela týmu, který se stará o klienty jako je např. pojišťovna Direct nebo firma Manboxeo s jasnou vizí – pomoci stávajícím i novým klientům k dosažení pozic lídrů v marketingové komunikaci na českém i zahraničních trzích. 

V rámci své bohaté pracovní minulosti má Lukáš za sebou kariéru ve firmách jako Seznam či Ahold Czech Republic (Albert). Do Proficia přestoupil po více jak třech letech strávených ve společnosti MarketUP, ve které nejprve působil na pozici Project Manager a posléze jako Digital Strategist. V Proficiu se bude věnovat zejména komunikačním strategiím a rozvoji strategického partnerství s největšími klienty.

Na poli konzultačních a digitálních služeb patří společnost Proficio mezi silné a ambiciózní hráče. Já se velice těším, až ji společnými silami posuneme ještě dál a staneme se tak jedničkou mezi českými marketingovými společnostmi” říká Lukáš Cikánek, Digital Strategy Director ve společnosti Proficio.

“Obzvlášť v consultingu platí, že jste tak silní, jako je váš tým a Lukáš je pro nás bezesporu obrovskou posilou. Naší vizí je dál rozšiřovat tým stratégů a je perfektní, že s Lukášem jej navíc obohatíme o nové know-how z marketingové komunikace i zkušenostmi z jiných vertikál. Napomůže tak plánované oborové specializaci strategického týmu, která nám umožní jít ve spolupracích ještě více do hloubky, ” dodává Petr Halík, CEO společnosti Proficio.

Pandemie neměla na Proficio vliv, firma má naopak po nadstandardně úspěšném roce v plánu další růst. V tuto chvíli si dává za cíl rozšiřovat svou expertízu, a to pomocí akvizice nových brandů – prvním z nich bylo studio Porta Design v roce 2020, další budou oznámeny v průběhu tohoto roku. Společnost, jejíž tým v současné chvíli čítá přes 100 lidí a také neustále roste, dále zainvestuje i do rozvoje v rámci Business Intelligence – pokročilé vizualizace dat, jež je spojená s řízením zdrojů. Agentura Proficio je jednou z prvních digitálních firem v Česku, která tuto službu nabízí. Společnost také hned ze začátku roku 2021 rozšířila řady svých klientů – nově například pracuje pro pojišťovnu Direct nebo platební instituci Roger, v roce 2021 plánuje navázat další spolupráce.

O Proficiu:

Proficio vzniklo v roce 2013, jejím zakladatelem a CEO je Petr Halík. Proficio patří mezi 16 klíčových agentur Googlu a je nejen certifikovaná Sklik agentura, ale také specialistou na Zboží.cz a Heureku. Získala i prestižní status Facebook Marketing Partner a v neposlední řadě patří mezi partnery Bidding Fox. Společnost je specifická svou komplexní nabídkou služeb. V roce 2020 se Proficio sloučilo s webovým studiem Porta Design. Proficio tak v tandemu zajišťuje poradenství a full service – od UX a výkonnostních kampaní přes SEO až po správu sociálních sítí či videoprodukci. Mezi klienty agentury patří například VELUX, Sanitino, Ytong, SportObchod, Student Agency, Deichmann, Pneuboss nebo Konica Minolta.Více informací na: www.proficio.cz