Top management Alzy posilují dva zkušení manažeři

Praha, 2. srpna 2021 – Marketingovým ředitelem Alza.cz se od srpna stává Marek Dvořák. Top management firmy se zároveň rozšiřuje o Juraje Bónu, který nastupuje na pozici ředitele Alza pro Firmy. 

Tým nejvyššího vedení e-shopu Alza.cz se od srpna rozšiřuje o dva zkušené manažery. Marek Dvořák se stává marketingovým ředitelem a Juraj Bóna ředitelem pro firemní zákazníky.

Marek do Alzy přichází z japonského pivovarnického holdingu Asahi a přináší více než patnáctiletou marketingovou zkušenost se strategickým budováním silných spotřebitelských značek, jako je například Pilsner Urquell, na českém trhu i v zahraničí. 

Juraj nastupuje do Alza.cz jako ředitel segmentu „Alza pro Firmy“ po téměř dvaceti letech strávených v telekomunikacích pod vlajkou T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, kde působil na různých odděleních, od financí přes obchod až po marketing. Naposledy zde pracoval jako Chief Country Officer pro ČR. Ve své nové roli povede klíčový segment firemních zákazníků napříč všemi trhy, na kterých Alza působí.

Oba nově jmenovaní ředitelé budou podřízení přímo představenstvu společnosti. „V představenstvu se na spolupráci s Markem a Jurajem velice těšíme. Věříme, že jejich zkušenosti z velkých nadnárodních firem budou cenným vkladem do dalšího růstu Alzy jak v zahraničí, tak na domácích trzích ČR a SR. V nových rolích jim přeji mnoho úspěchů a spokojených zákazníků,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz. 

„Alza je velmi dobře promazaná byznysová mašina, která chrlí jeden skvělý produkt za druhým jako například Alzaboxy nebo Marketplace. I proto bude naší prioritou přivést k těmto produktům co nejvíce nových zákazníků nejen na stávajících, ale i nových trzích“, říká Marek Dvořák. 

„Za příležitost vést segment Alza pro Firmy jsem velice rád. Věřím, že v B2B segmentu máme hodně prostoru pro další růst, a to nejen prostřednictvím skvělých nabídek a širokého portfolia produktů, ale také komfortních řešení pro automatizaci online nákupů B2B zákazníků,“ říká Juraj Bóna.

O společnosti Alza.cz a.s.: 

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obrat roku 2020, ve kterém Alza utržila 37 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce, jako je vlastní doprava AlzaExpres, využití sdílené logistiky Liftago, platba a prodej BTC a LTC, online prodej elektromobilů a solárních elektráren, testování znovupoužitelných REPETEBOXŮ, zavedení unikátních služeb AlzaNEO, Alza Invoice Financing, výuka na VŠE, privátní značky AlzaPower a AlzaEco, expanze do zemí EU a rozvoj platformy Alza Marketplace pro externí dodavatele. Zákazníci si mohou objednávky vyzvednout v široké síti nonstop výdejních AlzaBoxů, která nabízí již přes 100 tisíc výdejních schránek. Společnost se chová odpovědně, do své CSR platformy Souhvězdí pomoci zapojila již přes 80 neziskových organizací a pravidelně pomáhá útulkům se svým projektem Alza Pelíšek. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.