Český Conectart je finalistou evropské soutěže kontaktních center

Největší tuzemský provozovatel kontaktních center, společnost Conectart, se probojovala mezi nejlepší evropská call centra. Již čtvrtý rok za sebou postoupila do finále European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA), letos navíc dokonce ve třech kategoriích. První z nich „Most Effective Management of Peak Demand“, druhá „Giving Something Back a třetí „Most Effective Learning & Development Initiative“. 

V kategorii „Nejefektivnějšího řízení akutních poptávek“ kontaktní centrum bodovalo s vedením zákaznické komunikace pro největší energetické firmy na českém trhu v době gradující energetické krize. V kategorii „Dávat něco zpět“ porotu Conectart zaujal CSR projekty, například pro Policii ČR či Linku bezpečí. Ve třetí kategorii „Aktivního učení a rozvoje“ získala společnost pozornost díky spolupráci s Vodafone a Každý prodává, kdy operátoři půlroku prohlubovali své znalosti na poli kontaktních center a komunikace se zákazníkem.

„Jsem velice rád, že i tento rok jsme byli nominováni, protože jde o velice prestižní soutěž, jejíž kvalitu ukazuje také to, že se letos ceny předávají už po dvaadvacáté. Fakt, že jsme obstáli mezi těmi nejlepšími v Evropě mne velice těší a motivuje do dalších projektů. V říjnu budeme ještě všechny naše nominace osobně obhajovat před odbornou porotou a v listopadu pak s napětím budeme očekávat výsledek našeho snažení,” dodává generální ředitel Conectartu Petr Studnička.

Největší tuzemské kontaktní centrum v evropském call centrovém klání postoupilo mezi finálové subjekty již po čtvrté. Což je v rámci českých společností výjimečný výsledek. V loňském roce si z finálového večera pořádaného v Londýně společnost odnesla bronzovou příčku za projekt Sčítání 2021. V minulých letech jednu zlatou, jednu stříbrnou a dvě další bronzové příčky.