LCG New Media spustila kampaně pro Oxford sešity

Od prázdnin zaznamenaly sociální sítě Oxford sešitů velké změny. O jejich aktivitu se nově stará digitální fullservisová agentura LCG New Media. Kampaň na podporu prodeje klade důraz především na odolnost a pevnost sešitů, kterými vynikají nad konkurencí.

Pro český a slovenský trh sešity Oxford lokalizovala a dále i distribuuje společnost Václav Čížek. Sešity jsou specifické svým jednoduchým designem, pevnými laminovanými deskami a velkou škálou barevných provedení. Na rozdíl od jiných sešitů se těmto nelámou rohy a nemačkají se. 

LCG New Media pro Oxford sešity naplánovala digitální kampaň pro podporu prodeje a zvýšení povědomí o značce. Cílená je především na rodiče a studenty. Mimo tradiční sítě jako jsou Facebook a Instagram budou využity display kampaně také na TikToku. „Zvolili jsme kombinaci video a statického obsahu, kde hlavní roli hraje lavice a sešity. Hlavní claimy se točí kolem stylovosti, pevnosti a odolnosti sešitů,“ prozradil Vojtěch Lambert, ředitel LCG New Media.

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Mezi aktuální klienty patří BAYER, STOCK, Huawei, Pandora, CinemaCity, Schuelke, PackWay, MAPO Group, Nemocnice Šumperk, Loterie Korunka, Festo, Bondster, Perrigo a další firmy. V referencích má agentura společnosti jako HONOR, Omega Pharma, OC Galerie Harfa, Bubbleology, Edenred, Grandhotel Pupp, BTL, Hrady CZ, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, BigBoard nebo Ferring. V roce 2020 se agentura stala absolutním vítězem soutěže WebTop100 se svou kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. V roce 2021 pak dosáhla na 3. místo v rámci výkonnostní kampaň roku pro značku Supradyn, společnosti Bayer. Více informací najdete na www.lcgnewmedia.cz.