AdActive rozšiřuje portfolio o on-line projekty Astrosat Media

Praha, 10. 6. 2014 – AdActive od června rozšiřuje portfolio zastupovaných webů o on-line projekty společnosti Astrosat Media. Posílí tak své inzertní packy ŽENY a YOUNG. (TZ)

Astrosat Media (dříve Sanoma Media) je součástí společnosti Astrosat spadající do skupiny VLTAVA-LABE-PRESS, jehož zpravodajský web Deník.cz a další on-line projekty již AdActive zastupuje. Internetové portfolio Astrosat Media dosahuje návštěvnosti 1 400 000 reálných uživatelů a AdActive jej bude zastupovat exkluzivně.

Jednotlivé on-line projekty vydavatelství Astrosat Media jsou úzce propojeny s časopisy se silnou tradicí a zaměřují se převážně na životní styl, vztahy, rodinu, bydlení, vaření, reportáže a cestování. Vydavatelství provozuje weby Kafe.cz (100 tis. RU), Story.cz (25 tis. RU), Vlasta.cz (39 tis. RU), NationalGeographic.cz (44 tis. RU), Chutastyl.cz (91 tis. RU) a Dumazahrada.cz (70 tis. RU).

„Spolupráci Astrosat Media v oblasti online reklamy s největším internetovým mediazastupitelstvím na našem trhu, kterým vzhledem k počtu reálných uživatelů AdActive je, považujeme za logický krok. AdActive zastupuje online projekty Astrosatu a jeho mateřské společnosti skupiny VLTAVA-LABE-PRESS od začátku letošního roku. V případě online projektů Astrosat Media se tak jedná o rozšíření vzájemné spolupráce,“ říká Karin Vedrová, jednatelka společnosti Astrosat.

„On-line projekty jako je Kafe, Vlasta nebo Story nám pomohou upevnit pozici již tak velmi silného inzertního balíčku zacíleného na ženy,“ říká Jan Vobecký, ředitel AdActive.

O AdActive, s.r.o.

Mediální zastupitelství a agentura AdActive, které působí na českém trhu od roku 2007, zastupuje významné subjekty působící on-line – mezi její klienty patří české mediální a reklamní agentury, významné internetové obchody i koncoví klienti. Tým odborníků má dlouholeté zkušenosti s realizací marketingových kampaní na internetu. Nabízí komplexní servis, zhodnocení investic vložených do reklamy v podobě následných zisků, ulehčuje práci partnerským agenturám. Díky širokému spektru spolupracujících serverů umožňuje velmi přesné zaměření na vhodné cílové skupiny formou tematických nákupních balíčku AdActive Packs. AdActive je zapojena do služby VideoAd, umožňující prodej a spouštění video spotů a je členem Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). AdActive také provozuje lifestylovou prodejní galerii Palác Nákupů.

 

Další informace: www.adactive.cz.