Další posila z H1.cz bude rozvíjet portfolio v rámci výkonnostně orientované reklamy. (TZ)
Digitální mediální agentura Adexpres rozšiřuje řady accountského oddělení o posilu z konkurenční H1.cz. Petr Lang opouští po téměř čtyřech letech agenturu H1.cz a nastupuje do Adexpresu jako seniorní account manager orientovaný na performance klientelu. V rámci Adexpresu bude mít na starosti evangelizaci výkonnostního pojetí online marketingu a rozvoj klientského portfolia v rámci výkonu.
“Po přijetí Petra Mareše je to další logický krok v rozvoji speciálního accountského oddělení. Součástí naší dlouhodobé strategie je posilování výkonnostního marketingu, kde vidíme velký potenciál. Zavedení hráči vyklízejí pozice, a to je prostor pro nás,” řekl Jan Galgonek, managing director.
„V tradičním pojetí nákupu médií je bohužel výkon stále zatlačován spíše do pozadí. Mým cílem je naplňovat vizi agentury a rozvíjet uvažování našich klientů nad investicemi v širších souvislostech,“ řekl Petr Lang.
Adexpres
Adexpres je největší nezávislá, specializovaná online mediální agentura v České republice.
Na trhu působí již více jak 5 let a v současnosti ji tvoří tým 27 online specialistů.
Adexpres je nejrychleji rostoucí online mediální agenturou v České republice. Pro své klienty z České republiky, ze Slovenska i ze zahraničí zajišťuje kampaně napříč celým evropským regionem.
Do skupiny Adexpres patří nově kreativně produkční studio Bistro, Bistro Social a mobilní vývojářská agentura Mobile Internet.
Adexpres pracuje pro klienty jako jsou Česká Spořitelna, Hero, Hudy, Sazka, CK Fischer, MND (skupina KKCG), Globus, Daramis Group, GSK, Ravak a další.
Foto Petr Lang: