Adexpres posílil obchodní tým o nové seniorní pozice

Na novou pozici Business Development Director se přesunul Michal Majnuš z domovské skupiny Dentsu Aegis. Barbora Kolečářová bude mít coby Head of Trading na starosti obchod a vztahy s médii

Praha, čtvrtek 28. května 2020 – Digitální agentura Adexpres ze sítě Dentsu Aegis Network posílila o nové seniorní obchodní pozice. Rozvoj nových produktů a konzultačních služeb bude nově řídit Michal Majnuš, dosavadní marketingový ředitel celé skupiny Dentsu. Barbora Kolečářová povýšila do pozice Head of Trading, ve které zastřeší obchod a vztahy s médii.

„Bára byla už v minulosti klíčovým členem týmu, který se věnoval vztahům s našimi partnerskými médii. Odvedla skvělou práci. Proto jsem rád, že bude moci na nové pozici využít svůj potenciál naplno přesně tam, kde to agentura potřebuje,“ uvedl k jejímu povýšení ředitel agentury Adexpres Jan Galgonek.

Barbora Kolečářová strávila celou dosavadní kariéru ve skupině Dentsu Aegis. Během šesti let se postupně vypracovala z account manažera na Group Team Leadera agentury iProspect. Tuto pozici zastávala také po spojení s Adexpresem v roce 2016. Na nové pozici bude úzce spolupracovat s investičním ředitelem Dentsu Aegis Martin Mlýnkem, který má nákup médií na starosti v celé skupině.

Michal Majnuš měl v Dentsu Aegis kromě marketingu za úkol hledat nové příležitosti k rozvoji produktů včetně konzultačních služeb. „Vnímáme, že se náš trh za poslední roky výrazně proměnil. Vstoupily do něj zcela nové subjekty s novými inovativními službami a produkty, které nám digitální marketing doslova mění pod rukama. Tato změna vytváří tlak na všechny agentury, aby našly způsob, jak pro klienta vytvořit přidanou hodnotu nad rámec klasického nákupu médií. A to bude mít u nás za úkol právě Michal, jehož zkušenosti ze startupového světa budou podle mě tím správným katalyzátorem změn,“ okomentoval přesun Majnuše do svého týmu Galgonek.

Majnuš profesně vyrostl jako analytik v brněnském inovačním centru UNIFER, z něhož se přesunul na pozici PR manažera startupu Kiwi.com. Poté se jako konzultant věnoval několika startupovým projektům z oblasti cestovního ruchu, fintechu a marketingových technologií. Od roku 2018 řídil marketing a komunikaci skupiny Dentsu Aegis Network.

V Adexpresu bude Majnuš úzce spolupracovat s datovým týmem pod vedením Petra Jahna. Kromě nových produktů a konzultací se bude věnovat také marketingu agentury. Pozice marketingového ředitele ve skupině Dentsu Aegis zůstane neobsazena.

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 45 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Bistro Social, Vizeum, Carat, Isobar, iProspect, dentsu X, Amnet, Amplifi a Spectra. www.dentsuaegisnetwork.com

O agentuře Adexpres

Adexpres je strategická digitální mediální agentura, která díky inovativnímu přístupu a moderním technologiím vytváří marketingové strategie a dodává úspěšná řešení pro digitální budoucnost svých klientů. Vizí Adexpresu je objevovat nové cesty pro efektivní komunikaci klientů se svými zákazníky skrze digitální média a provádět klienty a jejich byznys modely digitální transformací. Mezi její klienty patří Sazka, O2, Philips nebo skupina KKCG. www.adexpres.com