Agentura AITOM, specializující se na tvorbu komplexních internetových řešení, obsadila druhé místo v soutěži Internet Effectiveness Awards v kategorii průmysl a energetika. AITOM byl vyznamenán za přípravu a realizaci věrnostního programu Elkov klub pro společnost ELKOV elektro a.s. (TZ)
“Jsme velmi potěšeni, že jsme se díky výběru odborné poroty umístili na druhém místě. Tohoto výsledku si vážíme o to více, že v naší kategorii panovala tvrdá konkurence. Bylo v ní více zajímavých projektů. Toto ocenění nepatří však pouze nám, ale také lidem z ELKOV elektro a.s., bez jejichž spolupráce bychom věrnostní klub nikdy nemohli spustit,” komentuje umístění agentury AITOM Pavel Houser, její výkonný ředitel.
AITOM pro ELKOV elektro a.s. vytvořil věrnostní program, v jehož rámci zákazníci za každý nákup získávají body, které se přepočítávají přímo z faktur. Nakupující mají stálý přehled o tom, kolik bodů získali za konkrétní fakturu. Nasbírané body poté mohou být využity na nákup dalšího zboží nebo mohou být směněny za poukázky sloužící k nákupu v partnerských e-shopech nebo k natankování paliva ve spolupracující síti čerpacích stanic.
Díky Elkov klubu dochází k podpoře prodeje vybraných produktů a zvýšení obratu. Přidanou hodnotou tohoto věrnostního programu je také budování dlouhodobého vztahu se zákazníkem a dodavatelem.
O agentuře AITOM
AITOM je internetová agentura, která pro své klienty z řad středně velkých firem vytváří weby, které plní stanovené cíle. Spolupráce s AITOMem vychází ze vstupní studie, díky které dokáže AITOM pro klienta zodpovědně navrhnout webové řešení a realisticky odhadnout náklady na dosažení požadovaných obchodních výsledků. Díky internímu oddělení internetového marketingu se dokáže postarat i o relevantní návštěvnost webu. AITOM tedy nabízí komplexní internetové řešení: vstupní studii, vývoj webu i internetový marketing.
Na českém trhu působí více než devět let a za tu dobu se jejím specialistům podařilo realizovat pět set projektů.