Zlínské Madeo boduje ve světě. Po Mercedesu si je vybral i největší výrobce pneumatik Bridgestone

Zlín, 22. května 2018 – Moderní cloudové řešení pro brand management a nástroje pro marketingovou automatizaci od zlínského vývojového týmu Madeo nově používá gumárenský gigant Bridgestone. Zlínské Madeo, které v loňském roce koupil skandinávský BrandMaster, zajišťuje jak vývoj, tak úpravy nástrojů, díky kterým mohou značky snadno držet jednotnou komunikaci a spravovat marketingové kampaně. Již několik let ho využívá například automobilový výrobce Mercedes-Benz. Bridgestone nasadil řešení ve všech pobočkách v Evropě, Africe i na Středním východě.

Dalšího významného klienta do svého portfolia zařadila zlínská digitální agentura Madeo. Tým, který už více než deset let vede Martin Landsberger Pospíšil a který se v loňském roce stal součástí skandinávské společnosti BrandMaster, se nyní stará o gumárenského giganta Bridgestone.

Největší světový výrobce pneumatik si pro správu svých značek a pro marketingovou komunikaci vybral řešení Brand Center od společnosti BrandMaster, které zlínský tým vyvíjí a upravuje na míru. „Pomocí námi vyvíjených nástrojů mohou společnosti shromažďovat veškeré podklady k marketingovým kampaním na jednom místě. Bridgestone navíc využívá řešení i pro své PR aktivity a komunikaci s médii,” vysvětlil šéf Madea Martin Landsberger Pospíšil s tím, že kromě samotného Bridgestonu budou svou komunikaci v nástroji spravovat i značky Firestone a Bandag, které do koncernu patří. Všechny tři značky pak nasadily stejné řešení nejen v Evropě, ale i v Africe a na Středním východě.

https://youtu.be/205LOXXn7H0

Ukázka Bridgestone Brand Center

Stejný nástroj pro řízení značky už několik let používá například i světoznámý výrobce automobilů Mercedes-Benz. Ten se nyní dočkal nejnovější verze vyvinuté na míru. Automobilka řešení nasadila už ve dvanácti evropských zemích a zpřístupnila ho nejen marketérům, ale i jednotlivým prodejcům aut. „Díky tomu snadněji ohlídá, že je komunikace společnosti konzistentní a na požadované úrovni napříč Evropou,“ dodal Pospíšil.

Ola Norrman, globální account manager společnosti BrandMaster, podotýká, že firem hledajících produkty usnadňující brand management přibývá. „Marketéři se dnes musí pohybovat ve velmi složitém prostředí, které zahrnuje množství publik i komunikačních kanálů. Udržovat konzistentnost v komunikaci je přitom klíčové pro důvěryhodnost značky i efektivnost. Jsme velmi rádi, že stále více společností důvěřuje právě našemu řešení. Jak spolupráce s Mercedesem, tak s Bridgestonem podporuje naše globální ambice,” uzavřel Norrman.