NextiraOne Austria získala ocenění Cisco Customer Satisfaction Excellence

Praha, 8. března 2012 – Společnost NextiraOne, přední expert na komunikační služby, nevnímá spokojenost svých zákazníků jen jako pouhý reklamní slogan, ale intenzivně pracuje na realizaci služeb v nejvyšší kvalitě. To potvrzuje i ocenění Cisco Customer Satisfaction Excellence (CSAT), které již poněkolikáté získala společnost NextiraOne Austria. (TZ)

Nejdůležitějším předpokladem pro dosažení vysokého stupně spokojenosti zákazníků jsou komplexní znalosti a zkušenosti expertů NextiraOne při implementaci produktů Cisco a poskytování souvisejících služeb. Úspěšná spolupráce mezi NextiraOne a Cisco byla nedávno ještě posílena, když byla NextiraOne opětovně potvrzena jako jediný Master Partner pro poskytování řešení jednotné komunikace v Rakousku a rovněž obnovila svůj statut na úrovni Gold Partner. Tyto certifikace jsou výsledkem vysokého pracovního nasazení zkušených specialistů NextiraOne při implementaci řešení Cisco zákazníkům.

„Získání ocenění CSAT Excellence je pro NextiraOne Austria dalším důkazem, jak jsou naši partneři i zákazníci spokojeni s našimi službami. NextiraOne může být na tento úspěch oprávněně hrdá,“ řekl Dr. Achim Kaspar, generální ředitel společnosti Cisco Austria.

Vysoká úroveň spokojenosti zákazníků také ukazuje, že klienti řadí NextiraOne k nejlépe hodnoceným partnerům společnosti Cisco v tomto regionu a jsou zcela spokojeni s úrovní služeb, které jim NextiraOne poskytuje. Ocenění CSAT Excellence je udělováno na základě nezávislého online průzkumu prováděného mezi zákazníky, kterým společnost NextiraOne dodala řešení společnosti Cisco.

Margarete Schramböck, výkonná ředitelka NextiraOne Austria, dodala: „CSAT Excellence vychází z přímé zpětné vazby od našich zákazníků. Ukazuje, že nejen rozumíme jejich potřebám, ale jsme také díky vysoké úrovni našich služeb schopni tyto potřeby naplňovat k jejich úplné spokojenosti. Pozitivní reakce ze strany zákazníků je pro nás velmi důležitá, vyjadřuje uznání našim odborníkům, které si za každodenní úsilí věnované plánování a implementacím řešení Cisco plně zaslouží. Pro společnosti, které hledají kvalitního partnera pro své projekty, představuje ocenění CSAT Excellence, spolu s certifikací Master Unified Communications a statutem Cisco Gold Partner, skvělé doporučení proč si zvolit právě NextiraOne.”

NextiraOne již získala ocenění Cisco Customer Satisfaction Excellence celkem v osmi evropských zemích.

O společnosti NextiraOne

NextiraOne je evropská společnost, která navrhuje, instaluje a spravuje řešení na podporu obchodních procesů a komunikační služby pro více než 60 000 zákazníků ze soukromého i veřejného sektoru. S využitím vysoké specializace v oblasti komunikací, zahrnující datová centra, kontaktní centra, jednotnou komunikaci, zabezpečené síťové infrastruktury a řízené služby, pomáhá NextiraOne svým zákazníkům s transformací jejich organizací a s jednodušším využitím komplexních technologií.

NextiraOne má ústředí v Paříži a přímá obchodní a servisní zastoupení v 16 zemích Evropy a v USA s více než 4 300 zaměstnanci. Společnost NextiraOne zaměstnává přes 2 500 kvalifikovaných servisních expertů a v roce 2010 dosáhla celkových tržeb na úrovni miliardy euro.

Další informace najdete na stránkách www.nextiraone.eu/cz.