Agentura Najisto připravila balíčky nejžádanějších on-line marketingových služeb pro malé a střední podnikatele

Praha, 9. října 2012 – Agentura Najisto nabízí od října tři nové produkty, které kombinují nejefektivnější nástroje on-line marketingu do cenově výhodných balíčků Najisto Trefa, Najisto Premium a Najisto Renomé. Na podporu zvýšení povědomí své značky spouští Agentura Najisto kampaň v printu, outdooru a rádiích. (TZ)

Balíčky produktů a služeb Agentury Najisto byly sestaveny na základě specializace agentury na poskytování on-line marketingových řešení pro SME sektor, praktické znalosti požadavků malých a středních podnikatelů i současných marketingových trendů. „Agentura Najisto pracuje na vývoji svých produktů s reálnými podnikateli tak, aby připravila takové služby, které opravdu fungují a které plní očekávání zákazníků,” vysvětluje Radovan Jirka, SEM Product manager Centrum Holdings.

Najisto Trefa je speciální balíček produktů a služeb Agentury Najisto, který díky ideálnímu spojení zápisu v katalogu Najisto.cz s přímým oslovením 100 000 příjemců prostřednictvím emailu nabízí klientům možnost oslovit velkou skupinu potenciálních zákazníků a přitom získat prezentaci napříč českým internetem. Tím může podnikatel skokově navýšit počet svých obchodních kontaktů, a zvýšit tak objem svých zakázek

Najisto Premium nabízí v jednom balíčku kombinaci zápisu v katalogu Najisto.cz a umístění banneru na portálech Aktuálně.cz a Žena.cz. Zákazník získá ideální možnost, jak zviditelnit svoje podnikání na exkluzivních místech českého internetu.

Balíček Najisto Renomé spojuje inzerci na nejnavštěvovanějších službách českého Internetu (YouTube, Gmail) s dalšími weby inzertních partnerů společnosti Google a inzercí na webech rodiny Centrum.cz do unikátního řešení, s jehož pomocí lze realizovat velmi intenzívní krátkodobou reklamní kampaň zaměřenou na maximální šíři zásahu vybraného cílového publika.

Agentura Najisto zahájila v říjnu kampaň na podporu značky. Printová reklama se objeví v profesních a ekonomických časopisech, spoty o Agentuře Najisto odvysílá rádio Impuls a síť regionálních rádií (např. Blaník, Express, Kiss FM), naplánována je i outdoorová reklama. „Navazujeme na podobnou kampaň z léta minulého roku. Hlavním cílem kampaně je podpořit povědomí o Agentuře Najisto coby inovativní značce zaměřující se na propagaci malých a středních podniků na internetu,” uzavírá Radovan Jirka. Kreativní koncept a copywriting svěřila Agentura Najisto Davidu Šimákovi (Idealisti), design Anně Gutové a Petru Knoblochovi (Sort Of), spot pro rádia připravil Lukáš Turza. Produkce proběhla v režii společnosti Centrum Holdings.

 

O Agentuře Najisto

Agentura nNajisto prodává zákazníkům možnost úspěšněji podnikat prostřednictvím produktů a služeb internetové propagace. Produkty každý den procházejí tím nejtvrdším testem – jsou součástí podnikatelských plánů na získávání nových zákazníků. Prostřednictvím sítě konzultantů je agentura v neustálém kontaktu s desetitisíci podnikatelů a živnostníků na trhu.
Bližší informace o AN naleznete na http://agentura-najisto.cz/
Informace o balíčcích služeb na http://agentura-najisto.cz/produkty-a-sluzby
O Centrum Holdings:
Centrum Holdings je internetová společnost působící ve střední a východní Evropě, s celkovou návštěvností 6,4 milionů uživatelů. V ČR osloví měsíčně více jak 3,7 milionu návštěvníků. Provozuje například tyto produkty a služby:
Portály: Centrum.cz, Atlas.cz, Centrum.cz Mail

  • Obsahové weby: Aktuálně.cz, Žena.cz, Bleskově.cz, Crazycafe.cz, Deník Insider
  • Transakční weby: Amplión.cz, Jiskření.cz, SW.cz, dovolena.centrum.cz
  • Oborové a specializované weby: Cars.cz, RealityMix.cz, Stahuj.cz, Najisto.cz, Amapy.cz
  • Full servisová agentura pro malé a střední podniky: Agentura Najisto